Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lätt min nya favorit! Så bra drag och lagom kryddig...En Partagas D4 till grillen ikväll.
![]()
Lätt min nya favorit! Så bra drag och lagom kryddig...![]()
Blev en Montecristo PE igår, färsk. Den här gördeln är så vidrig att jag inte kan njuta av cigarren. Fyfaan
![]()
Vad har du emot gördeln? Formen?
Ta bort den när du ska röka så slipper du stirra på denVidrigt billiga guldfärgen man lagt dit. Den är
Gjord för pajasar som vill ha uppmärksamhet och tror blingad gördel är premium. Va arg jag blir.
Monter fina gördel som står för kvalitet och klass har blivit skändad
Ta bort den när du ska röka så slipper du stirra på den![]()
Fast du tycker ju om Bretana bling bling gördeln.Nej det gäller att röka så gammalt så man slipper skitet
Håller helt med, fast nya Cohiba är ännu värre för den gördeln är ju inte bara estetiskt ful...Vidrigt billiga guldfärgen man lagt dit. Den är
Gjord för pajasar som vill ha uppmärksamhet och tror blingad gördel är premium. Va arg jag blir.
Monter fina gördel som står för kvalitet och klass har blivit skändad
Har kollat upp lite på youtube och märkt/sett att de ska gå att återfukta.Mitt i allt flyttande imorse hittade jag som sagt denna som jag nu tänt upp. Helt ok för att HS legat i en zippåse i benfickan på ett par shorts i drygt ett år...
![]()
Har kollat upp lite på youtube och märkt/sett att de ska gå att återfukta.
Kastrull med vatten, torr cigarr över ett litet hål/springa och ång fuktat torra cigarrer i några minuter (5-6m)
Är det någon som har provat? Funkar?
Har kollat upp lite på youtube och märkt/sett att de ska gå att återfukta.
Kastrull med vatten, torr cigarr över ett litet hål/springa och ång fuktat torra cigarrer i några minuter (5-6m)
Är det någon som har provat? Funkar?
Precis som vår guru säger, smakerna som har försvunnit får man ej tillbaka tyvärrDu kan fukta upp den hur får du tillbaka de oljor i cigarren som ger smaken och har försvunnit?
Så. Bortkastad. Tid.Precis som vår guru säger, smakerna som har försvunnit får man ej tillbaka tyvärr
Kan informera om att den smakade så jävla dåligt. Riktigt riktigt bitter smak. Jag hade 20min typ att puffa och allt jag hade till var jordgubbssaft... Ush.
Nä. Det var roligare än att städa badrummetSå. Bortkastad. Tid.![]()
Du har helt rätt i sak men se ovan gällande denna gångLåter som ett sätt att stressa fram något som bör ta tid. Stress och cigarr blir sällan bra ihop. Lägg i en humidor och vånta 6 månader istället. Gjorde så med en fake Cohiba som jag fick av en kollega, smakade faktiskt helt ok.
Tack x2!Grattis till nya jobbet och satan va fin klocka
Har läst mycket på reddit (www.reddit.com/r/cigars) men de pratar mest om cigarrer som i princip enbart går att få i USA. I Sverige finner jag att det är lättast att få kubaner än andra regioner. Hur som helst, Perdomo Conneticut 10 anniversary (champagne) är en cigarr de har pratat om där ganska länge och är med i en lista bland rekommenderade cigarrer. Går att få tag på hos Roberts tobak. Väldigt mild/lätt samt mjuk i smakerna. Ganska udda men trevligt! Rekommenderar att köpa en för att pröva om ni får möjlighet.