• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Ja jag tycker dom är goda dom som jag har rökt. haha det tror du men det stämmer inte för jag bor mitt i Sverige så de så.
Strunta i @gruby han är en förvirrad kebabslaktare @Klock man

Jag bor en bit utanför Östersund, bor du någonstans inom dessa regioner så hör gärna av dig så kan vi styra upp någon klock och cigarrträff framöver när livet och tiden tillåter

Vad har cigarrer, hårdrock, och klockor gemensamt? Jo att människor med god smak värderar och njuter av alla tre till lika stor del.

En viss vän skickade denna t-shirt till mig vilket vände gårdagen från en stressfylld skräpdag till en bra dag - tack ska du ha broder!
IMG_6129.JPG

image.jpeg
Har haft världens bästa tillfällen till cigarrökning senaste dagarna men helt utan sug. Kan vara senaste veckans dykning och uppfuckade dygnsrytm men idag blev det iallafall en RASS med runt 3 år på nacken. Lite blåsigt för första gången på ön men den satt som en smäck!

Wristshot saknas dock eftersom min Suunto D6'a dog dag 1 och jag inte går runt med en Gekko på armen ;)
(Ingen "riktig" klocka med på resan)

image.jpeg
Har haft världens bästa tillfällen till cigarrökning senaste dagarna men helt utan sug. Kan vara senaste veckans dykning och uppfuckade dygnsrytm men idag blev det iallafall en RASS med runt 3 år på nacken. Lite blåsigt för första gången på ön men den satt som en smäck!

Wristshot saknas dock eftersom min Suunto D6'a dog dag 1 och jag inte går runt med en Gekko på armen ;)
Jädrar vad det såg härligt ut!

image.jpeg

Ja ä inte bitter:grumpy:

image.jpeg

Ser underbart ut. Vart i världen är du?

@matage jag unnar dig självklart resan men fyfaaaaaan jag vill också ligga i solen och röka gott. Njut av värmen, vintern finns här 11,5 månader om året.

Det finns två sätt, använda vanligt vatten vilket jag såklart inte gjorde eller lägg dem i en skål för att torka ut innan flytt och använd en cirkelsåg i samma rum så skålen fylls med fint trädamm. Bara kassera och köpa nytt.
Du vet jag tycker fett synd om dig men HAHAHAHA sättet du precis beskrev dem två tillvägagångssätten!!

Jag får ge henne att flaskorna stod bredvid varandra och såg väldigt lika ut och hon insåg sitt misstag direkt så var bara att byta beadsen och hälla på rätt. Inga pinnar blev skadade eller ledsna med andra ord.

Tillbaka
Topp