• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

IMG_0134.JPG

Det blir alltid rätt, inte som vanlig cut där du kan klippa för lite/för mycket ibland.
Blir mindre även "spill" i munnen tycker jag.
Personligen gillar jag V-cut bättre men inte säkert det passar dig.
Jajamen, man får ett ojämnt luftflöde som gör
att tobaken inte brinner som det ska=smakar inte som det ska. Om det är vad du är ute efter:banghead:
Å vi som hade så trevligt här :hilarious:

@sherwan wooowww den där Juan Lopez tyckte jag var jättegod.

Ang. V cut, alla har individuell smak För tillfället gillar jag det starkt!

Smak är individuellt, förbränningsegenskaper är inte det! Det är såklart okej att röka som man vill men då bör också den som tillfrågas få korrekt information.

Skulle vara kul att paralellröka cigarrer ur samma låda för märka skillnaden

När jag läser era inlägg så ser jag att det är många som sitter ute i väder och vind och röker. Själv gjorde jag också så från början tills jag installerade utsug i källaren, vilket var mycket enkelt med spirorör och väggmonterad fläkt. Fler som gjort något liknande?

När jag läser era inlägg så ser jag att det är många som sitter ute i väder och vind och röker. Själv gjorde jag också så från början tills jag installerade utsug i källaren, vilket var mycket enkelt med spirorör och väggmonterad fläkt. Fler som gjort något liknande?
Dem flesta som postar bilderna du talar om bor i lägenheter...

Tillbaka
Topp