Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Colibri V-Cut!![]()
Det blir alltid rätt, inte som vanlig cut där du kan klippa för lite/för mycket ibland.Intressant, någon direkt fördel med ett sånt snitt?
Intressant, någon direkt fördel med ett sånt snitt?
Hahahaha härligt WT. Älskar det!Vad gör man med toma cigarrlådor gör som min kompis bygg om dom till gitarrer istället. här är några av mina som han har gjort åt mig.![]()
Biji återställare!
Det där är ju jävligt "skönt" WT, typ med stor pickis, hängselbrallor och hagelbrakare, till skillnad från svensk ljusslangs-WT.Hahahaha härligt WT. Älskar det!
Jahaaa... är det så du ser ut?!Vad gör man med toma cigarrlådor gör som min kompis bygg om dom till gitarrer istället. här är några av mina som han har gjort åt mig.![]()
Det blir alltid rätt, inte som vanlig cut där du kan klippa för lite/för mycket ibland.
Blir mindre även "spill" i munnen tycker jag.
Personligen gillar jag V-cut bättre men inte säkert det passar dig.
Å vi som hade så trevligt härJajamen, man får ett ojämnt luftflöde som gör
att tobaken inte brinner som det ska=smakar inte som det ska. Om det är vad du är ute efter![]()
Shiiiit!!
Haha inte riktigt så där men tatueringarna finns och det är väl allt.Jahaaa... är det så du ser ut?!
![]()
@Stroboman sa att du ser ut så?Haha inte riktigt så där men tatueringarna finns och det är väl allt.
@sherwan wooowww den där Juan Lopez tyckte jag var jättegod.
Ang. V cut, alla har individuell smak För tillfället gillar jag det starkt!
Haha det har han sakt att jag gör, men det stämmer inte riktigt. Men kan se om jag klär mig likadat.@Stroboman sa att du ser ut så?
Dem flesta som postar bilderna du talar om bor i lägenheter...När jag läser era inlägg så ser jag att det är många som sitter ute i väder och vind och röker. Själv gjorde jag också så från början tills jag installerade utsug i källaren, vilket var mycket enkelt med spirorör och väggmonterad fläkt. Fler som gjort något liknande?
Jo för det finns alltid stjärnor som envisas med att det går att köra kranvatten osv. Man kan äta bajs också, men det är inte någon bra ide.![]()