Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste fråga er här.
Rökte ett par cigarrer i våras och någon under sommaren och det var trevligt. Så pass trevligt att jag på senare tid varit sugen på att ta svängen till Brobergs efter jobbet och köpa mig nån trevlig pjäs. Men var/hur röker ni på vinterhalvåret? Ser ju på bilder att vissa röker inomhus, är det i era hem? Har ni dedikerat rökrum där ni helt enkelt accepterar att lukten sätter sig? Ni andra, störs ni inte av kylan eller tycker ni att det är värt det även om det är kallt?
Anledningen till att jag frågar är att varje tanke på cigarrköp mynnar ut i "Inte fan är jag sugen på att sitta och frysa på balkongen och röka den, och jag är inte heller sugen på att sanera rummet från röklukt efteråt".
Antar att det bara är jag som är negativ och gnällig, men jag är nyfiken på hur ni resonerar![]()
Inte kul att sitta ute och frysa. Själv har jag i källaren installerat utsug via spirorör, vilket funkar kanon och är lätt att installera, eftersom jag bor i villa.Måste fråga er här.
Rökte ett par cigarrer i våras och någon under sommaren och det var trevligt. Så pass trevligt att jag på senare tid varit sugen på att ta svängen till Brobergs efter jobbet och köpa mig nån trevlig pjäs. Men var/hur röker ni på vinterhalvåret? Ser ju på bilder att vissa röker inomhus, är det i era hem? Har ni dedikerat rökrum där ni helt enkelt accepterar att lukten sätter sig? Ni andra, störs ni inte av kylan eller tycker ni att det är värt det även om det är kallt?
Anledningen till att jag frågar är att varje tanke på cigarrköp mynnar ut i "Inte fan är jag sugen på att sitta och frysa på balkongen och röka den, och jag är inte heller sugen på att sanera rummet från röklukt efteråt".
Antar att det bara är jag som är negativ och gnällig, men jag är nyfiken på hur ni resonerar![]()
Bor i lägenhet utan balkong, så på vintern blir det max tio pinnar, några på uteserveringar med värme och några i lä i solen med varm choklad som @BOTL säger. Tänder en grill ibland också, vintergrillningen är kanon.Det är inte kul att röka när man fryser, det kan förstöra vilken cigarrupplevelse som helst. Jag har en cigarrklubb så skydd för väder är ett måste. Finns bra dagar även på vintern, när det är lä och solen ligger på, klä dig varmt.....gör en bra varmchoklad med en skvätt rom i och köp inte en överfuktad cigarr från Brobergs. Vill du testa lagrat dra ett pm till mig annars går du ner till Roger på Framcigarr och hälsar från mig. Handla nån mindre cigarr att börja med och se om intresset vaknar till liv.
KlenisVet att det händer andra också men inget vi skriver om här: fick ett sånt jävla nikopåslag igår halvägs in i andra pinnen
Började må riktigt pyton och höll på att kräkas på tuben hem. Jag hade inte ätit nåt vidare stadigt under dagen (inte enligt mina mått mätt iaf) och drack lite socker bara under rökningen. Nä hörni: ät och drick ordentligt när ni vet att ni skall röka en längre tid, satt i lite över fyra timmar igår...
Ja du såg ju hur jag blev igår. Stod i tubenvagnen och övervägde om jag skulle hålla igen eller kräkas i din luva....Klenis
Hände mig en gång med en My Father Bilbo 1309 eller va den nu hette.
Inte roligt alls, känns som världens matförgiftning nästan.
HahahaJa du såg ju hur jag blev igår. Stod i tubenvagnen och övervägde om jag skulle hålla igen eller kräkas i din luva....
Ja du såg ju hur jag blev igår. Stod i tubenvagnen och övervägde om jag skulle hålla igen eller kräkas i din luva....
Usch.Vet att det händer andra också men inget vi skriver om här: fick ett sånt jävla nikopåslag igår halvägs in i andra pinnen
Började må riktigt pyton och höll på att kräkas på tuben hem. Jag hade inte ätit nåt vidare stadigt under dagen (inte enligt mina mått mätt iaf) och drack lite socker bara under rökningen. Nä hörni: ät och drick ordentligt när ni vet att ni skall röka en längre tid, satt i lite över fyra timmar igår...
Och du din
Vet att det händer andra också men inget vi skriver om här: fick ett sånt jävla nikopåslag igår halvägs in i andra pinnen
Det är inte kul att röka när man fryser, det kan förstöra vilken cigarrupplevelse som helst. Jag har en cigarrklubb så skydd för väder är ett måste. Finns bra dagar även på vintern, när det är lä och solen ligger på, klä dig varmt.....gör en bra varmchoklad med en skvätt rom i och köp inte en överfuktad cigarr från Brobergs. Vill du testa lagrat dra ett pm till mig annars går du ner till Roger på Framcigarr och hälsar från mig. Handla nån mindre cigarr att börja med och se om intresset vaknar till liv.
Nån dag ska jag också bo i villa med mancave i källarenInte kul att sitta ute och frysa. Själv har jag i källaren installerat utsug via spirorör, vilket funkar kanon och är lätt att installera, eftersom jag bor i villa.
Nån dag ska jag bo i villa med en fru i källaren...Nån dag ska jag också bo i villa med mancave i källaren![]()
Nån dag ska jag bo i min man caveNån dag ska jag bo i villa med en fru i källaren...
Nån dag ska jag bo i din mancave (över helgen bara)Nån dag ska jag bo i min man cave
Gruby goes "Fritzl" - du vet man bör inte skriva ut det på ett öppet forum. Bevisbördan blir rätt enkel i framtiden då ...Nån dag ska jag bo i villa med en fru i källaren...
Kinglolle goes snitching och du vet - snitches get stitches...Gruby goes "Fritzl" - du vet man bör inte skriva ut det på ett öppet forum. Bevisbördan blir rätt enkel i framtiden då ...