Oroligare för alkoholhalten....Å snart dags att kolla kolesterolhalten! ...om du lever fortfarande?
Men det såg gott ut, sushin och bakpotten alltså.
Nu kommer denna kompis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oroligare för alkoholhalten....Å snart dags att kolla kolesterolhalten! ...om du lever fortfarande?
Men det såg gott ut, sushin och bakpotten alltså.
Försök att lirka lite när du fyller på.Nu behöver jag fylla på min tändare men lyckas inte , jag tittar i botten och ser lite vätska, börjar fylla och efter ett tag är vätskan borta och jag kan inte tända. Vad gör jag för fel? Har en flaska med butangas.
Jag lyckades till slut!Försök att lirka lite när du fyller på.
Ibland tror du att du fyller men inget händer.
Om du har fönster så ser du när det fylls på.
Jaha, ok det visste jag inte! TackTöm tändaren först, när man fyller ska du hålla flaskan uppåner
Fan, det här missade jag helt! Grattis i efterskott!Då vi ändå är inne på sockersöta saker kan jag väl fortsätta...
Mina barn (6,7 resp 9 år gamla) överraskade mig på födelsedagen med att ha skramlat ihop sina pengar för att köpa cigarr och whiskey åt sin pappa som födelsedagspresent. Cigarren har de troligen fått hjälp att välja i min lokala butik - "whiskeyn" däremot var väl det närmaste barnen kom åt.
Ingen är gladare än jag så ikväll när de somnar skall denna pappa smyga tillbaka pengar till barnen med lite dricks...![]()
Rökte min andra Coronas Extras -98 idag och den var helt underbar!! Tror att det var mitt starka, svarta kaffe som förstärkte sältan och syran så mycket på den förra?! Kan det stämma? @BOTL?
![]()
Tack, nej handskar har jag inte gett mig på än. Har dock bytt foder själv...Gamla Bolivar har en fantastisk zest/citrus/jordig karaktär som kanske kräver nåt att balansera upp med. Kul att denna föll dig i smaken då det är i mitt tycke en god cigarr.
ps. snygga handskar, gjort själv?.ds
![]()
Cohiba Esplendidos!
Direktimporterad från Kuba av svärfar (han är kuban), hade dock dina funderingar när jag hörde priset :/Hmmm...får man fråga om du köpt den lådan från en handlare? Ser lite sådär ut.
Direktimporterad från Kuba av svärfar (han är kuban), hade dock dina funderingar när jag hörde priset :/
Direktimporterad från Kuba av svärfar (han är kuban), hade dock dina funderingar när jag hörde priset :/
Enligt http://yulcigars.blogspot.se/2012/12/the-new-cigar-price-list-for-cuba.html?m=1
575 cuc är någon form utav Casa riktpris.
Om man är kubansk, må vara så. En bekant köpte en låda fake monte 4 för 150 usd. "Många" trådar på forum skriver typ allt ifrån 100 till you name it! Galet egentligen.Fakes som den där borde landa på 10-20 usd lådan.
Om man är kubansk, må vara så. En bekant köpte en låda fake monte 4 för 150 usd. "Många" trådar på forum skriver typ allt ifrån 100 till you name it! Galet egentligen.
Nej får man handla i CUC så blir det bättre. Men på Casan så är priserna fasta. Du fotade inte i någon Casa vid besök? Vor ekul att se lite bilder.Tror inte svärfar bryr sig alltför mycket om dessa är fake dock. Själv röker han mest lokala cigarrer, vi snackar 3 dollar paketet (20-25 st) från gatan.
Vi var i Kuba förra året och det kan väl påpekas att priserna Kubanerna (pesos) betalar för varor inte är det vi betalar...
För mig är det bara ett gäng bruna pinnar som det står Cohiba på. Vad är det som får dina varningsklockor att ringa?Tyckte allt såg fel utProva skära upp en, brukar finns allt från musskit till tidningspapper i dem beroende på vad de känt rulla med.
I kuba så sälj cigarrer (som inte är fake)enbart i LCDHbutikerna. Du skulle passat på och köpt en direktimporterad Rolex när han ändå var i farten
Återkom gärna med bild ifall du skär upp en.
Jag reagerar på gördlarna.För mig är det bara ett gäng bruna pinnar som det står Cohiba på. Vad är det som får dina varningsklockor att ringa?
Att de inte sitter rakt? Verkar snett ihoplimmade.Jag reagerar på gördlarna.
![]()
För mig är det bara ett gäng bruna pinnar som det står Cohiba på. Vad är det som får dina varningsklockor att ringa?
Trist. Att den inte smaka nått alltså.Vab idag, tar en liten lunchareSmaka faktiskt ingenting....
![]()