• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

17014 från ca -81, gillar den väldans :) verkar snurrat många på forumet sista tiden...
Den verkar väldigt fin. En OQ tillsammans med en Certina DS3 dykare ligger högst upp på min köplista. Tror att antingen gillar man OQ skarpt eller så är det något man inte vill beröra - jag tillhör de första :)

Montecristo no. 5 å lite cava

IMAG5702.jpg

http://Ok, jag erkänner direkt. Val av cigarr idag blev pga en söt blondin som tyckte jag skulle pröva något nytt. Blond, blåögd och KORTA shorts med välsvarade ben kan övertala iaf mig. Lite för lätt ibland...

Vid foten av glaset ser ni nyförvärvet för idag. Jagat sjukt länge efter en sådan och när jag såg att Desmond_Malone kunde tänka släppa sin slog jag till, tack för smidig affär. Dubbel lycka idag :)
u9yzeqy5.jpg

Igår kväll medans grillglöden blev klar...
Kind Cigars Cigarservice "mystery cigar".

En Robusto kan vi konstatera i sällskap av en CoRo som jag oxå hade med mig till stugan.

image.jpg

Brinner perfekt, bra rök, lite salt i början. Är nybörjare, så att identifiera smaker är svårt... Jag gillar'n i vilket fall...

image.jpg

I gott sällskap av ett glas hembryggt öl - Rock N Ron APA å lite classic rock.

Chansar på att det kan vara en Partangas D4:a...
En sån har jag rökt på 1/2-fyllan tidigare å tyckt om!

Vid tillfälle får du gärna berätta mer om din egna IPA (eller menar du APA;))

http://Ok, jag erkänner direkt. Val av cigarr idag blev pga en söt blondin som tyckte jag skulle pröva något nytt. Blond, blåögd och KORTA shorts med välsvarade ben kan övertala iaf mig. Lite för lätt ibland...

Vid foten av glaset ser ni nyförvärvet för idag. Jagat sjukt länge efter en sådan och när jag såg att Desmond_Malone kunde tänka släppa sin slog jag till, tack för smidig affär. Dubbel lycka idag :)
u9yzeqy5.jpg
Vilken feting!

Undrar om den är en värdig ersättare för Bounty Fiji Black som är på tok för krånglig att få till Sverige, måste prova.

Bounty_Millenium_Rum.jpg

Du vet att du har en cigarr innestående så varför inte ta med rommen så tar jag med cigarren :cigar:

Dock har jag aldrig sett den varianten förut.

Klart det finns APA också, hur kunde jag missade denna;)

Jag spanar lite i de andra trådarna annars kommer ett pm:)

Du har också varit där, nice! Vilken del av ön bodde ni på?

Låter som en god kombo :cigar:

Hamnade där av en slump för många år sedan. Minns inte exakt vart vi hamnade men det var under "arab season" som dom kallade det och stränderna var helt tomma.

Är det lika tomt där nu eller har det blivit mer turister?

Brukar alltid ha i lite mynta av gammal vana.

Vi hamande på Tenga (inte relaterat till Robinson programmet mig veterligen) delen av ön, västra sidan.

Det var en del turister och man såg att det var där en stor del av intäkterna kom ifrån med 13 på dussinetkrogar men inte farligare än att det gick att hitta sköna ställen med lagom mycket turister. Mycket färre än Thailand iaf;)

Tillbaka
Topp