• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Börjar kanske bli lite snobbig, men den här var inte något speciellt men utbudet här var extremt begränsad...
IMG_0544.JPG

Edit: nej, ganska enkel men faktiskt helt ok!

Senast ändrad:
Senast ändrad:
Vi besöker stället frekvent, jag @ZtaFfaN @Cristian @sherwan @Bottega å det är grymt. Riktigt bra käk (vi har ätit dem bästa burgarna där) samt cigarrer som ofta kostar mindre än i butiken!

Du är välkommen att joina någon gång om du vill.
Jag instämmer! Dock verkar det lite bättre vintertid än sommartid. Senast jag var där så huserade Svinet på innegården som är en tillfällig sommarrestaurang. De gick alltså inte att beställa några drinkar från Tweed utan det gick endast att dricka Negroni. Fick pröjsa runt 140,- för en Monte 4. Vet inte om de höjt priserna eller om det blev fel.

Jag instämmer! Dock verkar det lite bättre vintertid än sommartid. Senast jag var där så huserade Svinet på innegården som är en tillfällig sommarrestaurang. De gick alltså inte att beställa några drinkar från Tweed utan det gick endast att dricka Negroni.
+1.

Sommaren är tweed stängt men innergården är öppen å då är det kaoz med folk. Dock alltid kul att puffa cigarr medan folk äter runt omkring å undrar vad vi håller på med...jag undrar varför de äter i min rökhåla för....?

Jag instämmer! Dock verkar det lite bättre vintertid än sommartid. Senast jag var där så huserade Svinet på innegården som är en tillfällig sommarrestaurang. De gick alltså inte att beställa några drinkar från Tweed utan det gick endast att dricka Negroni. Fick pröjsa runt 140,- för en Monte 4. Vet inte om de höjt priserna eller om det blev fel.

Jag har också fått höra av Roger att de har höjt priserna riktigt mycket. Men jag har inte vart där på ett tag så jag vet inte.

Tillbaka
Topp