• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

mikjon

Omega
IMG_0914.JPG
 

Bottega

Cartier
Hälsar på Sautter Cigars vid Harrods, deras lite mindre butik. Träffade en otroligt trevlig man vid namn Ismail som gav mig bra tips på mer "okända" cigarrklubbar som jag ska försöka besöka.

Priserna är helt sjuka här. 25£ för en montecristo edmundo... tur att jag träffade Ismail, blev en riktigt bra helhetsupplevelse att få kunna knyta kontakt med en lokal londonbo.

56fEI90.jpg
 

Lolle

Panerai
Men fy vad du njuter @mikjon - jag är avis. Ursöt mops dessutom :)

Själv borde jag verkligen ta en cigarr och slappna av under stressig jobbvecka men får spara det till helgen.

Om jag vill ha något med en tydlig chokladton, vad rekommenderar ni? Dags att göra en liten beställning tror jag.
 

mikjon

Omega
Men fy vad du njuter @mikjon - jag är avis. Ursöt mops dessutom :)

Själv borde jag verkligen ta en cigarr och slappna av under stressig jobbvecka men får spara det till helgen.

Om jag vill ha något med en tydlig chokladton, vad rekommenderar ni? Dags att göra en liten beställning tror jag.
Tack @Kinglolle, ja han är så härlig lille Pepsi.
Perfekt att ta en pinne och slappna av.
Chokladton hittar du nog oftast i någon maduro pinne, Partagas Serie D No 4 har en liten mörk chokladton
 
Topp