Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mild, brinner fort, kakao, får för mig att jag känner lite mandel. Fungerar mycket bra till Frank Sinatra.
Vad är det du röker?
Nå´t från Kind Cigars abonnemanget som jag inte kollade upp riktigt.
Mild & fin, mycket lätt drag å kitchig gördel.
I like it! Kan kolla upp efter helgen eller imorrn bitti om du påminner mig!
Ja det var gördeln jag reagerade på. Vad tycker du om abonnemanget hos dem? Något att ha?
Ja det var gördeln jag reagerade på. Vad tycker du om abonnemanget hos dem? Något att ha?
Frågan var inte ställd till mig, men vänner till mig har provat guld och silver. Jag hade absolut inte rekommenderat det.
Av vilken anledning då?
För dyrt i förhållande till vad man får?
Dåligt urval?
Taskig kvalitet?
En ärlig fråga ställd i all vänlighet.
Jag är ingen connoseur, men tycker att det är kul att prova lite blandat. Några guldkorn å några som man får lära sig att hålla sig borta ifrån.
Vad är det du röker?
Vet inte vad det är jag röker. Kanske BOTL vet? Jag har ju trotts allt köpt sen från honom. God är den iaf. Likaså romen i glaset, även den efter glada rekommendationer från BOTL (lite fanboy varning)
![]()
Smakar alldeles utmärkt. När jag röker så slocknat cigarren efter ett tag. Kan man göra nått för att undvika det eller är det bara att gilla läget och tända den igen?Beror lite på storleken men det är hoyo de monterrey, antigen des dieux från 2003 eller du Prince från 2002, bägge två härstammar från 50cab.
Gissar på DP
Hoppas det smakar
Smakar alldeles utmärkt. När jag röker så slocknat cigarren efter ett tag. Kan man göra nått för att undvika det eller är det bara att gilla läget och tända den igen?
Ojämn fuktad, möjligtvis från lagring i överfuktad miljö. Inga problem dock, njut av cigarren.Varför blir det så här?
![]()
![]()
För fuktig?
Tack! En av mina favoriter.Ojämn fuktad, möjligtvis från lagring i överfuktad miljö. Inga problem dock, njut av cigarren.