• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

JLC

Panerai
2-Faktor
En Ramon Allones och en Aperol Spritz, blir knappast bättre än så
7D984562-14F4-46CB-859D-0A9EE80971F2.jpeg
klassiker, kan även funka med Mohito eller Negroni om man vill variera drinken...
 
Fortsätter testa mig fram bland de små. Mycket trevligt!
15247622800538916915296961633567.jpg


Edit: Skit bakom spakarna, fick ingen bra fyr på tingesten så fick tända om två gånger. Att det ska vara så svårt ibland. Kanske behöver den även ligga till sig i plastidoren några dagar? Fick den med posten idag.
Hur gör ni med nyanlända cigarrer?
 
Senast ändrad:

Bottega

Cartier
Transparens. Snetänder mina billiga tills jag börjar få fason på det här.
Smakar gott iaf, även om det inte är vackert.
15248522712263982076398057767714.jpg

Finns bra videos på youtube hur ”du ska tända en cigarr”. Nu är det väldigt individuellt hur man önskar tända men kan ge fingervisning på hur du tänder upp ordentligt. En icke-kuban enligt mig har bra flöde och konstruktion, sällan de blir sådär extremt snetända.
 
Finns bra videos på youtube hur ”du ska tända en cigarr”. Nu är det väldigt individuellt hur man önskar tända men kan ge fingervisning på hur du tänder upp ordentligt. En icke-kuban enligt mig har bra flöde och konstruktion, sällan de blir sådär extremt snetända.
Ja helt klart tillbaks till skolbänken, inte första gången det händer heller.
 
Topp