Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av de sista Juan Lopez Belux ifrån senaste Amsterdam resan, jäkligt bra
![]()
Alltid!Njut kompis.
Själva stunden eller garden? Jag tycker garren var på riktigt att kasta pengarna i sjön. Testat två gånger, ångrat båda.Detta va bra...mkt bra
![]()
Gillade den pinnen väldigt mkt...kanske inte värd 160 spänn men det visste jag inte när jag rökte denSjälva stunden eller garden? Jag tycker garren var på riktigt att kasta pengarna i sjön. Testat två gånger, ångrat båda.
Tweed är bra där du sitter utomhus, om du har problem med cigarrök så är cigarrbarer inte rätt ställe. Det som kommer slå hårt är nikotinet du andas in.Hur pass ventilerade/fräscha brukar cigarrbarer vara? Tänkte att det kunde vara skoj att besöka nån gång, speciellt under vintern. Dock har jag sjukt svårt för inrökta rum, klarar inte många minuter utan att få andnöd.
Alright, tack för tipset! Får spana in Tweed när årstiden tillåter!Tweed är bra där du sitter utomhus, om du har problem med cigarrök så är cigarrbarer inte rätt ställe. Det som kommer slå hårt är nikotinet du andas in.
Det finns tak och värmare. Man kan röka vintertid.Får spana in Tweed när årstiden tillåter!
Mycket ska man se innan ögonen trillar ur! Kontraster soprum/Gmt-master? Inget illa menat, ser riktigt skönt ut!Julfest på jobbet...börjar med en Rafael
![]()
Ända stället på jobbet som vi får röka vidMycket ska man se innan ögonen trillar ur! Kontraster soprum/Gmt-master? Inget illa menat, ser riktigt skönt ut!
Var på julbordsfestkryssning igår, rökte innan middag, efter middag samt imorseÄnda stället på jobbet som vi får röka vid![]()
Jäkla vilken pinne! Å grattis.Har lovat en kollega att vi ska fira lite nästa vecka då vi gjort vår största affär hittills. Vi ville testa nåt vulgärt ...beställde varsin av Steffos stora...tog med N04 o steffos medium som jämförelse i storlek
![]()
![]()
![]()
Gotte...å palmoljaFredag! Inleder med lite gotte...parta 4
![]()
![]()