Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du borde lyssnat på pojkarna, absolut inte ta bort cello. Det är inte plast utan cellulosa som andas och är bra för lagringen. Till nästa gång live them on.För sent, tyvärr. Men kan inte tänka mig att dom som var inplastade kommer må så dåligt av att inte vara inplastade?
Däremot så stoppar jag in R&J’n i sin tub igen!
Mjo, fick vad jag trodde var ett bra svar först, så gick tyvärr på det. Förhoppningsvis så blir dom iallafall inte förstörda. Andra lasset som kom i cellofan är dock inte uppackade.Du borde lyssnat på pojkarna, abslut inte ta bort cello. Det är inte plast utan cellulosa som andas och är bra för lagringen. Till nästa gång live them on.
Absolut inte förstörda, sånt är livet min vän vi lever och lär oss inget att lägga energi på. De smakar säkert jättebra oavsett. Du kan se cigarren lite om du skulle gjort en gryta. Om du tar bort locket så vattnet dunstar snabbt kommer du inte få en hög smakkoncentration. Så snabb lagring är dålig lagring. D vill ha lite luftutbyte och långsam lagring för optimal smakupplevelse.Mjo, fick vad jag trodde var ett bra svar först, så gick tyvärr på det. Förhoppningsvis så blir dom iallafall inte förstörda. Andra lasset som kom i cellofan är dock inte uppackade.
Man lär sig nåt nytt varje dag!
Grymt, tack för tipset!Absolut inte förstörda, sånt är livet min vän vi lever och lär oss inget att lägga energi på. De smakar säkert jättebra oavsett. Du kan se cigarren lite om du skulle gjort en gryta. Om du tar bort locket så vattnet dunstar snabbt kommer du inte få en hög smakkoncentration. Så snabb lagring är dålig lagring. D vill ha lite luftutbyte och långsam lagring för optimal smakupplevelse.
Röker du i stereo?Hos Ralph på cubano.se
![]()
![]()
Hittar inte Van Winkle på hemsidan. Länk?Hos Ralph på cubano.se
![]()
![]()
Ja en i varje mungipaRöker du i stereo?
Har inte kommit in än på hemsidan.Hittar inte Van Winkle på hemsidan. Länk?
Okej, avvaktar då så folk från söder också kan beställaHar inte kommit in än på hemsidan.
Har bara smakat hans maduro variant, den var okej för priset. Får prova dessa också...Egentligen borde jag inte publicera detta innan jag bunkrat upp. Jävlar vad bra och prisvärt.
![]()
Vilken är detta?Egentligen borde jag inte publicera detta innan jag bunkrat upp. Jävlar vad bra och prisvärt.
![]()
Just denna är Candela. Men allra bäst gillade jag faktiskt Connecticut Shade som jag rökte i fredags.Vilken är detta?![]()
Köpta vart? Gott efter maten?Just denna är Candela. Men allra bäst gillade jag faktiskt Connecticut Shade som jag rökte i fredags.
Det är hans gördlarKöpta vart? Gott efter maten?