• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Då kom black friday-fynden från Kindcigars fram också!
502B5BC4-C3AE-4A2A-9B8A-780205CF7CC5.jpeg

För sent, tyvärr. Men kan inte tänka mig att dom som var inplastade kommer må så dåligt av att inte vara inplastade?
Däremot så stoppar jag in R&J’n i sin tub igen!
Du borde lyssnat på pojkarna, absolut inte ta bort cello. Det är inte plast utan cellulosa som andas och är bra för lagringen. Till nästa gång live them on.

Senast ändrad:
Hej och hallå. Ska förbi http://www.cigaro.sweetsncigars.se och eller Brobergs nu på måndag. Är rätt ny och har rökt en del. Romeo y julietta samt h-upman. Tänkte vad bör jag prova? Tar gärna emot tips på bra nybörjar cigarrer att köpa hem. Tänkte köpa en del, samt en humidor om dme har hemma. Så tipsa på och motivera gärna. Puss och kram

Du borde lyssnat på pojkarna, abslut inte ta bort cello. Det är inte plast utan cellulosa som andas och är bra för lagringen. Till nästa gång live them on.
Mjo, fick vad jag trodde var ett bra svar först, så gick tyvärr på det. Förhoppningsvis så blir dom iallafall inte förstörda. Andra lasset som kom i cellofan är dock inte uppackade.
Man lär sig nåt nytt varje dag!

Mjo, fick vad jag trodde var ett bra svar först, så gick tyvärr på det. Förhoppningsvis så blir dom iallafall inte förstörda. Andra lasset som kom i cellofan är dock inte uppackade.
Man lär sig nåt nytt varje dag!
Absolut inte förstörda, sånt är livet min vän vi lever och lär oss inget att lägga energi på. De smakar säkert jättebra oavsett. Du kan se cigarren lite om du skulle gjort en gryta. Om du tar bort locket så vattnet dunstar snabbt kommer du inte få en hög smakkoncentration. Så snabb lagring är dålig lagring. D vill ha lite luftutbyte och långsam lagring för optimal smakupplevelse.

Absolut inte förstörda, sånt är livet min vän vi lever och lär oss inget att lägga energi på. De smakar säkert jättebra oavsett. Du kan se cigarren lite om du skulle gjort en gryta. Om du tar bort locket så vattnet dunstar snabbt kommer du inte få en hög smakkoncentration. Så snabb lagring är dålig lagring. D vill ha lite luftutbyte och långsam lagring för optimal smakupplevelse.
Grymt, tack för tipset!

Tillbaka
Topp