• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Psykel

Patek
Söndagspromenad med Avo Syncro Fogata. Romerska bågar och vitpeppar. Har en robusto som väntar på varmare väder.
44E8CB73-374A-4721-AF37-C1E8FBFF7DCC.jpeg
 

Psykel

Patek
Jag rökte den tills det inte fanns något kvar att hålla i. Påskmust funkade galant :)
PÅSKMUST! Du är ju ett geni! Var grymt sugen på kombon cigarr-julmust i julas, men jag är en utomhusrökare med öppen balkong, så kände inte riktigt att det var läge för det. Men hade ju helt och hållet glömt att påskmust existerar! Tack för det!
Kommer dessutom ta ut ett par semesterdagar i påskveckan, så blir sex eftermiddagar av cigarr och påskmust för min del! :D
Edit: Lite googlande säger att Nygårda har ekfatslagrad påskmust, samma som julmusten. Den romfatslagrade är favoriten, men verkar inte finnas till påsk. Grymt pepp på detta! Det gjorde helt klart min måndag!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
I väntan på att bastun skall värmas upp...
IMG_20190401_174635.jpg


En Montecristo No 5 som absolut är god och en trevlig 40minutare men den har inget att komma med mot dagens tidigare lagrade MC....
Tur att glaset har desto trevligare smaker att bjuda på, en 25 årig Opthimus som släpptes i 1500 ex.
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Måste skriva av mig. Ska detta bli första cigarrfria fredagen i mannaminne för mig. Utdragning av spräckt kindtand i måndags. tog 2 timmar och 2 tandläkare att få bort eländet, spridd infektion i gommen på det, o en dunderkur pencillin från och med idag. Samt "lite" ajaj på det.

Positva är ändå att jag aldrig fått så mycket hos tandläkare för bara 1400 spänn:)............................ Återkommer. Sneglar mot humidoren.
 
Topp