• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

20190325_175342.jpg

Jobbigt, vad beror det på? För ung? Läste på olika ställen att tillverkningsmånad Oct17 var en av de bättre på många år.

Jag vet faktiskt inte om det kan vara att eullaren haft i fel mängd i blenden. Cigarrer har en period som färska där styrkan myser igenom men denna gjorde det på ett så t sofistikerat sätt så jag såg det knappt komma.

Borde kanske lägga upp annons men testar i denna mysiga tråd först :)
Luftrenare Biozone 90/10 (använd 3 mån så 9 mån kvar innan lampbyte) Nypris 4990kr
Elektronisk luftrenare (Icigar, Adorini) Helt ny oanvänd! Ny pris 1300kr
IMG_4690.JPG

Paketpris 3500kr

Gubbar jag har en fin låda Partagas short (25 pinnar)från 2016 som söker ny ägare. Skicka ett pm så löser vi det snabbt, den får gärna hamna hos någon av er.
A31D15F3-E73F-4508-B9E7-9216E162CD3F.jpeg

Senast ändrad:
Köpte en fantastiskt fin Bolivar Belicoso Finos SLB från September 14, anlände igår! Doftar rikligt med rymdfis med en touch utav hönshus.

7ctd1ZJ.jpg

Har sedan Januari bunkrat upp med Låda PLMC, Magnum 46, Culebras, Shorts 50-cab, Bolivar Belicoso Finos SLB. Mer blir det förhoppningsvis till sommaren.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp