• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Txistorra

Omega
47ED7C48-C489-4EC2-9268-BD8DFAE608D6.jpeg

Någon som använder en sådan här och kan visa en bild på den när den är infuktad? Är osäker på min, sprayade den iförrgår och igår men har bara 56% för tillfället...
(Aldrig haft beads innan, kört boveda tills nu)
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
47ED7C48-C489-4EC2-9268-BD8DFAE608D6.jpeg

Någon som använder en sådan här och kan visa en bild på den när den är infuktad? Är osäker på min, sprayade den iförrgår och igår men har bara 56% för tillfället...
(Aldrig haft beads innan, kört boveda tills nu)

Svårt att fota men om du sprayar eller försiktigt häller på vatten tills hälften av beadsen är genomskinliga så är det tillräckligt.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Ska upp och jobba i Sthlm under veckan (som vanligt) men jag har aldrig tagit mig tiden att leta upp någonstans där jag kan slå mig ner med ety rökverk.
Finns det någon bra lounge och butik om man bor centralt?
 

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Ska upp och jobba i Sthlm under veckan (som vanligt) men jag har aldrig tagit mig tiden att leta upp någonstans där jag kan slå mig ner med ety rökverk.
Finns det någon bra lounge och butik om man bor centralt?
Detta är dock i gamla stan men ja, får nog anses centralt. De har en takterrass där du kan röka och köpa pinnar från deras humidor, vet dock inte om de har öppet nu men kanske någon annan som vet? :)
https://www.tweedbar.se/
 

feffe79

Cartier
Någon som har koll på var man kan få tag i Dona Flor Selecao Robusto? Min favoritgarre men skitsvår att få tag i nu för tiden.
 
Topp