Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Någon som använder en sådan här och kan visa en bild på den när den är infuktad? Är osäker på min, sprayade den iförrgår och igår men har bara 56% för tillfället...
(Aldrig haft beads innan, kört boveda tills nu)
Tack för tipset! Fick mig att koppla att man faktiskt kan öppna tuben och se hur beadsen ser ut!Svårt att fota men om du sprayar eller försiktigt häller på vatten tills hälften av beadsen är genomskinliga så är det tillräckligt.
Skaka skiten när du vattnat. Om det inte rasslar så mycket är det lagom ...ungefär.Tack för tipset! Fick mig att koppla att man faktiskt kan öppna tuben och se hur beadsen ser ut!![]()
Okok tack så mycket!Skaka skiten när du vattnat. Om det inte rasslar så mycket är det lagom ...ungefär.
Detta är dock i gamla stan men ja, får nog anses centralt. De har en takterrass där du kan röka och köpa pinnar från deras humidor, vet dock inte om de har öppet nu men kanske någon annan som vet?Ska upp och jobba i Sthlm under veckan (som vanligt) men jag har aldrig tagit mig tiden att leta upp någonstans där jag kan slå mig ner med ety rökverk.
Finns det någon bra lounge och butik om man bor centralt?
Tjusigt!Detta är dock i gamla stan men ja, får nog anses centralt. De har en takterrass där du kan röka och köpa pinnar från deras humidor, vet dock inte om de har öppet nu men kanske någon annan som vet?
https://www.tweedbar.se/
Gör det! Sist jag var där hade de ett härligt utbud av rom och riktigt bra drinkarTjusigt!
Får ta och kolla om den är öppen.
Tack för tipset.
Tweed är så sjukt bra. öppet 17-01Ska upp och jobba i Sthlm under veckan (som vanligt) men jag har aldrig tagit mig tiden att leta upp någonstans där jag kan slå mig ner med ety rökverk.
Finns det någon bra lounge och butik om man bor centralt?
Tack!Tweed är så sjukt bra. öppet 17-01
Var köpte du inserten?Ang. tändare. Själv kör jag vanligt Zippo-case med thunderbird-insert. Jag gillar zippoklicket + att cigarrfundamentalister går i taket då de tror att jag tänder med bensintändare
![]()
EbayVar köpte du inserten?