Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt!
Original Corona? Från butik eller nätet?Läskigt bra för i princip inga pengar.
Visst, den håller i stort samma karaktär genom hela stunden (vilket känns givet dess facon) och det är en ganska kort eftersmak.
Rostade nötter, något som jag skulle beskriva övergräddad brödskorpa, vanilj och gräddighet i ett milt paket. Brinner perfekt med tjock ”tuggig” rök.
Om ni missat denna så har ni en perfekt vardagscigarr för de kortare stunderna att vänta.
![]()
Grymt! Får bli att testa nästa beställning från Kind cigars!Så @Psykel här har vi den. Kan bara instämma i din resencion, nötter, ceder och peppar. Är egentligen inget fan av Connecticut men den här va riktigt fin. Tillsammans med en klassisk dammsugare höjdes smakerna ytterligare, så nån form av choklad rekommenderas som kombo.![]()
![]()
![]()
Gör det! Klart över förväntan för min delGrymt! Får bli att testa nästa beställning från Kind cigars!
Passade även på att shoppa lite, någon som provat denna?
![]()
Rant over?Dagens I-landsproblem - I Kuba har man den goda smaken att hålla sig till EN gördel. Visst, på limitadas etc tillkommer det inte sällan en. Övriga länder låter någon form av gördelbukkake äga rum.
Ok, jag fattar att de främst riktar in sig på del amerikanska marknaden och att det då säkert kan bidra till försäljning. Samma gäller ju för namnen där de namnger på ett mer Hollywood-aktigt vis.
Men nu till I-landsproblemet, om man nu nödvändigtvis måste ha 14 gördlar på sin cigarr varför inte applicera ett lim som möjliggör enkel borttagning?
Nu måste man ju agera kirurg. Ibland är mitt liv bara en enda uppförsbacke.
Dagens I-landsproblem - I Kuba har man den goda smaken att hålla sig till EN gördel. Visst, på limitadas etc tillkommer det inte sällan en. Övriga länder låter någon form av gördelbukkake äga rum.
Ok, jag fattar att de främst riktar in sig på del amerikanska marknaden och att det då säkert kan bidra till försäljning. Samma gäller ju för namnen där de namnger på ett mer Hollywood-aktigt vis.
Men nu till I-landsproblemet, om man nu nödvändigtvis måste ha 14 gördlar på sin cigarr varför inte applicera ett lim som möjliggör enkel borttagning?
Nu måste man ju agera kirurg. Ibland är mitt liv bara en enda uppförsbacke.