Bottega
Basic
Ute hos svärföräldrarna, grejar och donar. Med ett par vintage i näven.![]()
![]()
![]()
Hade hoppats att det var en DC med dina superhänder få den att se ut som en PC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ute hos svärföräldrarna, grejar och donar. Med ett par vintage i näven.![]()
![]()
![]()
Var?Helt ok cigarrklubb
![]()
Privat klubb i Helsingborg
Hade hoppats att det var en DC med dina superhänder få den att se ut som en PC![]()
Njaaa, tyckte den va fin ocksåDock en helt o-fantastisk öl![]()
Smaken är som (_x_)Njaaa, tyckte den va fin också![]()
Kul att ni kom upp en dag för sentDe smakar allra bäst, när man gjort sig förtjänt av dem!
![]()
![]()
Ännu kuligare att ni åkte hem en dag för tidigtKul att ni kom upp en dag för sent![]()
Visste att den skulle kommaÄnnu kuligare att ni åkte hem en dag för tidigt![]()
DU vet att med cohiba askkopp, tändare å snoppare får du bara röka just cohibaUnboxed
![]()
![]()
![]()
Ojojoj, SLR är lite av en favorit.De smakar allra bäst, när man gjort sig förtjänt av dem!
Wille Wonka o vanilj...lätt i draget o tjock fin rök...mkt smaker men mild . Väldigt balanserad .Testar nytt
![]()
DU vet att med cohiba askkopp, tändare å snoppare får du bara röka just cohiba![]()
Var köper du kaviaren ifrån?Bra kväll, cigarrväder. Marinerat smaklökarna i kaviar, sen mojito Royal och en lagrad Partagas shorts
![]()
![]()
Var köper du kaviaren ifrån?
En grym butik i Bromma som kan ta in det på beställning. Passar på när jag handlar kött där på Garpes.
Testar en ny bekantskap idag, som legat ett tag sen Kind cigars hade specialpris på trepacket med alla varianterna. Min första toro och min första gröna cigarr!
![]()