• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Afterbeach o pre dinner
1DFCE592-9CD8-49C5-93FA-581A6BAB33CA.jpeg
 

Psykel

Patek
The edge-serien är grymt prisvärd även om jag inte testat denna. Candela är oftast inte min pryl men det hade varit kul att prova. Återkom gärna med ett utlåtande.
Verkligen! Den smakade ungefär som den ser ut! Väldigt mycket gräs, med en viss träig nötighet under. Överraskande mild och utan hetta. Helt klart en lättrökt cigarr.
 

Stein

Cartier
Verkligen! Den smakade ungefär som den ser ut! Väldigt mycket gräs, med en viss träig nötighet under. Överraskande mild och utan hetta. Helt klart en lättrökt cigarr.
Kul att man kan uppleva något så olika. Rökte en förra året. Erbjöd några andra i sällskapet att ta ett bloss, samma reaktion på alla. Fy fan...!

Kommer bara ihåg att draget var som en vindtunnel och att den endast smakade peppar av något slag. Kanske en av de sämsta cigarrer jag har rökt.
 

Psykel

Patek
Kul att man kan uppleva något så olika. Rökte en förra året. Erbjöd några andra i sällskapet att ta ett bloss, samma reaktion på alla. Fy fan...!

Kommer bara ihåg att draget var som en vindtunnel och att den endast smakade peppar av något slag. Kanske en av de sämsta cigarrer jag har rökt.
Ett måndagsex kanske? Jag har bara haft positiva erfarenheter med Rocky Patel. Den här var väl liiiiiite trögare i draget än vad dom brukar vara, men kan mycket väl ha med det större formatet som jag inte är van vid att göra.
 

BOTL

Panerai
Kul att man kan uppleva något så olika. Rökte en förra året. Erbjöd några andra i sällskapet att ta ett bloss, samma reaktion på alla. Fy fan...!

Kommer bara ihåg att draget var som en vindtunnel och att den endast smakade peppar av något slag. Kanske en av de sämsta cigarrer jag har rökt.
Låter definitivt som en IK :D
 

Stein

Cartier
Ett måndagsex kanske? Jag har bara haft positiva erfarenheter med Rocky Patel. Den här var väl liiiiiite trögare i draget än vad dom brukar vara, men kan mycket väl ha med det större formatet som jag inte är van vid att göra.
Tveksamt, men man vet aldrig. Men blev i ärlighetens namn inte så sugen på att ge den en ny chans.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Var det någon som lyckades knipa några Partagas maduro no 1 på Kindcigars?
Högg 30 minuter efter mejlet men då var de slut...
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
6EABB25A-6D75-4CCD-B43F-65D236CCF44A.jpeg

Doften är ljuvligt läder med lite söta toner. Tjock pinne. Välpackad med bra öppet drag ändå. Bra krämig rök. Smaker av sötma, läder o gräs. Citrus o lite peppar finns med oxå. Inne på första 1/3 nu
 
Topp