• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Startat upp en liten plastidor
551F0DA2-5F70-4A22-B62A-8B34A0DD9C10.jpeg
 

Bottega

Cartier
Min pappa gav mig en sen julklapp, tyvärr ingen hit :( var försiktiga ute, dessa är köpta i Uppsala.

LLNb6Hz.jpg


såhär ser en äkta Esplendidos ut.

CAw0JWo.jpg


Riktigt svår att öppna upp, den var fastlimmad och när jag väl lyckades öppna upp den så fallerade innehållet. Tragiskt. Såg även väl många små hål, troligtvis baggevarning med.

gTxQ0CA.jpg
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Min pappa gav mig en sen julklapp, tyvärr ingen hit :( var försiktiga ute, dessa är köpta i Uppsala.

LLNb6Hz.jpg


såhär ser en äkta Esplendidos ut.

CAw0JWo.jpg


Riktigt svår att öppna upp, den var fastlimmad och när jag väl lyckades öppna upp den så fallerade innehållet. Tragiskt. Såg även väl många små hål, troligtvis baggevarning med.

gTxQ0CA.jpg
Usch...tråkigt. Du såg direkt att nåt va fel när du öppnade paketet?
 

Lolle

Panerai
Sorry för min okunskap, men har dom behandlats illa eller finns det t.om kopior eller förfalskade cigarrer?
Ja det är tyvärr relativt vanligt med förfalskningar så det gäller att vara lite försiktig särskilt om man handlar utomlands.
Förfalskningarna kan vara alltifrån relativt ok cigarrer av okänt märke som brandats för att öka marginalerna betydligt men även riktiga skräpcigarrer eller tom skräckexempel som innehåller allt möjligt otrevligt...
 
Topp