• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Min pappa gav mig en sen julklapp, tyvärr ingen hit :( var försiktiga ute, dessa är köpta i Uppsala.

LLNb6Hz.jpg

såhär ser en äkta Esplendidos ut.

CAw0JWo.jpg

Riktigt svår att öppna upp, den var fastlimmad och när jag väl lyckades öppna upp den så fallerade innehållet. Tragiskt. Såg även väl många små hål, troligtvis baggevarning med.

gTxQ0CA.jpg

Fyfan va trist :(

H. Upmann half corona är en favoritkuban. Vilken Romeo y Julieta är det där?
Romeo y Julieta Petit Royales. Oprövad för min del.
H.Upmann half corona är även en av mina favoripinnar så denna lockade med liknande utseende plus att cigarrer av samma märke varit trevliga bekantskaper.

Senast ändrad:
Släpper ett gäng RASCC med de legendariska MUR 12 boxkoderna. Skicka pm om intresse finns. Både samplers och fulla lådor.

OBS: om du brukar skicka pm men aldrig handla nåt så hör gärna inte av dig :cigar:

Bilagor

• 09232E90-E19A-4543-B1DC-949C09D0233A.jpeg
    09232E90-E19A-4543-B1DC-949C09D0233A.jpeg
    235.2 KB · Visningar: 5
  • A671EB0D-4252-43E1-9714-E1C18A5F58F2.jpeg
    A671EB0D-4252-43E1-9714-E1C18A5F58F2.jpeg
    316 KB · Visningar: 6
Senast ändrad:
Vindstilla, ett par plusgrader. Musik i lurarna och en Sancho Panza Non Plus 2008 som sällskap.

En bra cigarr stannar nästan tiden, den är avväpnande. Man hamnar nästan i harmoni med världen......märkligt hur ett hantverk kan leverera en upplevelse för kropp och själ. Chokladfondant med en hint vitpeppar......bra jävla cigarr

FF5CB717-13A8-4166-AD30-CD705E5D33CF.jpeg

Vindstilla, ett par plusgrader. Musik i lurarna och en Sancho Panza Non Plus 2008 som sällskap.

En bra cigarr stannar nästan tiden, den är avväpnande. Man hamnar nästan i harmoni med världen......märkligt hur ett hantverk kan leverera en upplevelse för kropp och själ. Chokladfondant med en hint vitpeppar......bra jävla cigarr

FF5CB717-13A8-4166-AD30-CD705E5D33CF.jpeg

Håller helt med dig om Non Plus. Det är en cigarr som får dåligt med kärlek. Kul att du hittar chokladfondanten i den, jag brukar landa i brödtonerna och vitpeppar i första hand. Rätt lattjo att man kan uppleva den så olika men ändå tycka att den är magisk.

Håller helt med dig om Non Plus. Det är en cigarr som får dåligt med kärlek. Kul att du hittar chokladfondanten i den, jag brukar landa i brödtonerna och vitpeppar i första hand. Rätt lattjo att man kan uppleva den så olika men ändå tycka att den är magisk.
Hade du testat några av mina? Dra ett pm med adressen så kommer det på posten annars.

Tillbaka
Topp