Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tisdag?Hör av dig när du är här så lunchar vi!
Tisdag blir perfekt.Tisdag?
Första kvällen på semestern, i morgon åker jag hem till New York!
Då måste det bli en DP Robusto från DP Cigars på 30:e gatan. Just den här har legat till sig i 18 månader i min humidor och Gud vet hur länge hos DP.
![]()
Gaständare av okänt märke. Fick den i present av en kund för länge se.Bra tändare!
I världens bästa stad (NYC) finns världens bästa bar, Hudson Bar and Books. Sitter där nu med en Old Fashion och en Romeo y Julietta.
http://www.barandbooks.cz/hudson/
![]()
![]()
Cigarrprovning, art of blending - davidoff
Brobergs anordnade i Hammarbysjöstad.
Riktigt roligt och lärorikt
![]()
![]()
![]()
Slit fram en kuban och visa dem hur dem hur en bra cigarr smakar!Cigarrprovning, art of blending - davidoff
Brobergs anordnade i Hammarbysjöstad.
Riktigt roligt och lärorikt
Slit fram en kuban och visa dem hur dem hur en bra cigarr smakar!
Men där bor ju jaginte för att jag röker men vart satt ni? Såg ut som en trevlig uteservering
![]()
Han som höll i det var inget fan av cubanska, försökte tala lite vett i honom.
Vi satt på bistro sjöstad, bra sprit och vin sortiment. Dom hade även en trevlig humidor

Jag tycker adorini borde byta ut din humidor, rent spontant känns det som dörren är otät!
Röker inte själv...
Men kan inte slita mig från alla bilder
Tror jag har blivit passiv bildrökare!