• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Tillbaka i Svedala och jobbar med en vardagsgarre: DP Robusto, och en egenblandad Old Fashion med Angostura bitter (med apelsinsmak, för jag har inga apelsiner hemma just nu... Körsbären var visst också slut. ), rörsocker och bourbon.
Man tager vad man haver, som Kajsa Warg sa.

Så här ska den egentligen se ut:
image.jpg

Tillbaka i Svedala och jobbar med en vardagsgarre: DP Robusto, och en egenblandad Old Fashion med Angostura bitter (med apelsinsmak, för jag har inga apelsiner hemma just nu... Körsbären var visst också slut. ), rörsocker och bourbon.
Man tager vad man haver, som Kajsa Warg sa.

Så här ska den egentligen se ut:
image.jpg

-Edit-
Första bilden föll bort

image.jpg

Klockan är denna Sjöö Sandström. Jag gillar länken och att låset är "gömt".

image.jpg

Favoriten är Hoyo de Monterrey de Diux eller du Prince.

Jag får röka dessa som reservcigarrer :)
Jag som har varit inne på den klockan, blir ett köp i sinom tid. Riktigt snyggt med låset gömt :)

BOTL Som forumets Cigarr-guru har jag en fråga till dig. Jag fyller 25 om cirka en månad, vilken cigarr/vilka cigarrer för max 500 kronor borde jag köpa till mig själv?

Jag som har varit inne på den klockan, blir ett köp i sinom tid. Riktigt snyggt med låset gömt :)

BOTL Som forumets Cigarr-guru har jag en fråga till dig. Jag fyller 25 om cirka en månad, vilken cigarr/vilka cigarrer för max 500 kronor borde jag köpa till mig själv?

Skicka ett pm om du vill handla nåt kul av mig för en betydligt humanare slant än i butik. Vill du handla i butik så säg ungefär vad du gillar för smaker och röktid så ska jag komma med något förslag.

I många år använde jag en giljotin för att snoppa av garrarna men för några år sedan, under en resa i Västindien övertygade en Kubansk herre mig om fördelarna med en hole puncher. Vill gärna föra denna kunskap vidare, i denna eminenta tråd. Cigarren är en fin bossner reserva som avnjuts i sommarregnet tillsammans med en Baron Otard.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Tillbaka
Topp