Helvete vilken god choklad, köpte en idag efter din post, provar nu, göttigöttNo 5 och en väldigt god choklad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helvete vilken god choklad, köpte en idag efter din post, provar nu, göttigöttNo 5 och en väldigt god choklad
Jag kör med Thunderbird soft flame i min zippo och har aldrig haft några problem. Zippos egna har jag noll koll påNgn mer här som kör Zippo med gasinsats?
Upplever min svårtstartad och får trycka många ggr innan jag får låga. Funderar på om det är jag som fått ett måndagsex eller om det är vad man kan förvänta sig av Zippo...
Vad höll längst, garren eller chokladen?Helvete vilken god choklad, köpte en idag efter din post, provar nu, göttigött
Haha, man tar lite i taget…..av chokladen iaf Men god är denVad höll längst, garren eller chokladen?
Har inte vi pratat om detta tidigare? Vill minnas att just du å jag har haft denna konversation här men here it goes again kanskeNgn mer här som kör Zippo med gasinsats?
Upplever min svårtstartad och får trycka många ggr innan jag får låga. Funderar på om det är jag som fått ett måndagsex eller om det är vad man kan förvänta sig av Zippo...
Haha, vafan. Har jag frågat tidigare och helt förträngt detHar inte vi pratat om detta tidigare? Vill minnas att just du å jag har haft denna konversation här men here it goes again kanske
Jag kör också med ovan insats och upplevde det problem du beskriver ända till jag efter tredje bytet av mörke på gas hittade den gasen som funkar bäst. Upplever dock att det du beskriver fortfarande sker när gasen är på väg att ta slut
Jag har Zippos twin torch (kör Xikars gas) och den kan vara lite kinkig på lägre styrkor. Kör den runt 80% styrka och har inga problem där, men är svårstartad på lägre inställningar.Ngn mer här som kör Zippo med gasinsats?
Ok, skall prova att skruva upp styrkan och se om det blir ngn skillnadJag har Zippos twin torch (kör Xikars gas) och den kan vara lite kinkig på lägre styrkor. Kör den runt 80% styrka och har inga problem där, men är svårstartad på lägre inställningar.
Lycka till!Ok, skall prova att skruva upp styrkan och se om det blir ngn skillnad
Please, tell us moreVar tvungen att tända en Partagas shorts för att fungera över erbjudandet från den lokala Rolex AD... Köpa eller inte köpa...
226570 or not...Please, tell us more
226570 or not...
Tack!Först och främst grattis! Jag köpte den rätt länge sedan, du kan se säkert bilder på min i forumet, en fantastisk klocka som just nu är svår att få via AD. Enligt mig är den med vit tavla betydligt roligare än en Sub. Varför tvekar du?
Inte ofta man hör att någon kan tänkas stå över ett köp av Rolex AD. Grymt!Tack!
Köpte du en 226570 för rätt länge sedan? Dom har väl nyligen just släppts?
Jag hade en 216570 polar för några år sedan, men sålde ganska snabbt.
Denna är med svart tavla, som jag tror jag gillar bättre. Frågan är om den är tillräckligt olik mot den jag hade för att hoppa på det tåget igen?
Tack!
Köpte du en 226570 för rätt länge sedan? Dom har väl nyligen just släppts?
Jag hade en 216570 polar för några år sedan, men sålde ganska snabbt.
Denna är med svart tavla, som jag tror jag gillar bättre. Frågan är om den är tillräckligt olik mot den jag hade för att hoppa på det tåget igen?