NUB sun grown
Aningen starkare, beskare i smaken jfr vanliga nub.
Aningen starkare, beskare i smaken jfr vanliga nub.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enligt lag får väl ingen näringsidkare servera eller sälja alkohol i samband med tobaksförsäljning? Tror att det är så iaf även om man har rökloungeServeras det alkohol på framcigarr,? tänkte försöka hinna dit och ta en cigarr idag om de gör det.
Askan jämte oxåÄntligen en San Cristobal som smakar enligt beskrivning; lite grädde och honung.
Kanske redan fått en massa svar, men när jag läst på så har jag fått samma uppfattning, insatsen är gjord i Asien och sen såld via Zippo så det är kanske inte riktigt Zippo kvalitet på insatsen. Enligt vad jag lästNgn mer här som kör Zippo med gasinsats?
Upplever min svårtstartad och får trycka många ggr innan jag får låga. Funderar på om det är jag som fått ett måndagsex eller om det är vad man kan förvänta sig av Zippo...
Var den bra?Efter maten
Den va riktigt bra! Synd bara att den är så kort då det blir en relativt stor del kvar när glöden närmare sig fingrarna.Var den bra?
Låter väl klokt, du får lite mindre drag kanske eftersom snoppningen blir ”större” eller tänker jag fel?Min snoppare har börjat sjunga på sista versen, körde sax innan den och funderar nu på en V-cut snoppare. Aldrig testat en sådan eller rökt efter dylik hantering. Finns det några tankar och teorier om detta? Är det same same eller finns några för/nackdelar?
Tänkte det skulle bli mindre drag med v-cut? Är väll bara köpa antar jag så får det visa sigLåter väl klokt, du får lite mindre drag kanske eftersom snoppningen blir ”större” eller tänker jag fel?