• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

NUB sun grown
Aningen starkare, beskare i smaken jfr vanliga nub.
CA284D4D-C7CA-4D24-A83A-80859C5C968B.jpeg

Tack, jag en cola duger fint även om Rom är lite trevligare😁. Göteborg fanns det en Tobak sförsäljare som även serverade alkohol för att det var ett slutet sällskap och man kunde skaffa medlemskap.

Ngn mer här som kör Zippo med gasinsats?
Upplever min svårtstartad och får trycka många ggr innan jag får låga. Funderar på om det är jag som fått ett måndagsex eller om det är vad man kan förvänta sig av Zippo...

ED526DA9-D188-4715-9A8A-096EC8DDF34C.jpeg
Kanske redan fått en massa svar, men när jag läst på så har jag fått samma uppfattning, insatsen är gjord i Asien och sen såld via Zippo så det är kanske inte riktigt Zippo kvalitet på insatsen. Enligt vad jag läst

Min snoppare har börjat sjunga på sista versen, körde sax innan den och funderar nu på en V-cut snoppare. Aldrig testat en sådan eller rökt efter dylik hantering. Finns det några tankar och teorier om detta? Är det same same eller finns några för/nackdelar?

Min snoppare har börjat sjunga på sista versen, körde sax innan den och funderar nu på en V-cut snoppare. Aldrig testat en sådan eller rökt efter dylik hantering. Finns det några tankar och teorier om detta? Är det same same eller finns några för/nackdelar?
Låter väl klokt, du får lite mindre drag kanske eftersom snoppningen blir ”större” eller tänker jag fel?

Tillbaka
Topp