Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser väldigt fridfullt ut! Perfekt för cigarrer under soliga dagar!Gäller att utnyttja när väder och fotbollskalender tillåter en cigarr. Monte och deras olika cigarrer i open serien tycker jag alltid levererar men aldrig riktigt utvecklas till mer än ok eller hyfsad.
Alltså man kanske skulle ta en MC helg till Kongo....Blev ingen cigarr i dag, haft fullt upp med gräsklippning och jobb… men i morgon är en nya dag
VälkommenAlltså man kanske skulle ta en MC helg till Kongo....
Hoppsan! Är den sån dag så lilla NUB en tittar fram! Man får gratulera!!Glad onsdag!
Tackar! Tyvärr var det inte en alltför fantastisk upplevelse, då täckbladet sprack en del vid snoppning (med punch cutter, så var inte felsnoppat av mig). Har en till i lådan, så ger den en chans till en annan dag. Tyckte den var god i övrigt, men svårt att koncentrera sig på smaken när man får munnen full av täckbladsbitar.Hoppsan! Är den sån dag så lilla NUB en tittar fram! Man får gratulera!!
Tryckte på ”Sad” först men som sagt bilden var väldigt finTackar! Tyvärr var det inte en alltför fantastisk upplevelse, då täckbladet sprack en del vid snoppning (med punch cutter, så var inte felsnoppat av mig). Har en till i lådan, så ger den en chans till en annan dag. Tyckte den var god i övrigt, men svårt att koncentrera sig på smaken när man får munnen full av täckbladsbitar.
Blev ett bra foto iallafall!
Tack! Man ser tecken i fotot. Linjerna som går diagonalt uppifrån vänster ner mot höger vid över capen, det var där den sprack upp när jag snoppade. Täckbladet hade lite sprickor vid foten också, vilket syns. Kan tänka mig att den torkat ut en del nån gång, kanske under resan till Sverige? Alternativt bara blivit misshandlad.Tryckte på ”Sad” först men som sagt bilden var väldigt fin
Får lite mersmak från dina foton att strukturera upp min humidor. Finns det att köpa ”plastfodralen” som du har dina cigarrer i?Blev ingen cigarr i dag, haft fullt upp med gräsklippning och jobb… men i morgon är en nya dag
Hej! Alltid roligt att kunna sprida lite inspiration!Får lite mersmak från dina foton att strukturera upp min humidor. Finns det att köpa ”plastfodralen” som du har dina cigarrer i?