Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är ju en bjälke!Vi avslutar med 2,5 timme mooooonster
I mitten, en ganska standard garre till storlek...
Alltså verkligen. Sjuk var den. Kul att testa men blir inte igenDet där är ju en bjälke!
Har helt klart hänt grejer här. Stickiga peppriga inledningen är ersatt av lena o krämiga toner av gräs (tänk typisk Cohiba Robusto gräs/vanilj lite creme brûlée ). Tydliga toner av rostat kaffe kryddighet. Full kropp imho dock inte fullmatad med nikotin. …så för mig en pinne som kommer till sin rätta senare delen/ kvällen av dagen när smaklökar o mage är uppvärmd . Lådvärdig = Yes!Ska testa denna Tacos nu. Har några som legat ett par år. Spännande o se hur de har utvecklas
Den du puffar på Epic 2 är min favorit Hoyo. En av de bättre Robusto imhoBlivit lite av en go to pinne, vad har ni för favoriter ifrån Hoyo?
Vad fint du har det, riktigt drömställeEn kväll i badtunnan och slappa med lite fotboll i bakgrunden. För bildens skull hade jag kunnat ta fram en rom, whiskey eller annan mer vuxen dricka men sen kommer oftast läsk eller en pucko fram för att stilla barnet inom mig
San Juan. Galet bra.Blivit lite av en go to pinne, vad har ni för favoriter ifrån Hoyo?
Får prova den!San Juan. Galet bra.