• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

A68A7D0C-664E-403C-BF56-B27EC079448C.jpeg

Har precis återfuktat ett helt gäng med Boveda påsar, fungerar bra att dränka dem i ”rent vatten” exempelvis i en matback med lock några dagar sedan låta den torka på en kökshandduk innan man använder dem igen.

Alternativt lägga dem på en plattform i matbacken så de ej blir blöta och sedan fylla på med rent vatten och lägga på locket (denna variant tar längre tid).

Fungerat bra med alla Boveda storlekar.

Är säket ingen nyhet för många men för någon kanske det kan vara glädjande att känna till.

Har nog fattat tycke för Rocky Patel faktiskt, lite Alex Bradley

Har svårt lösa vintertid dock, inga rum närheten av mig heller gå röka!
Blir när jag ute med hunden :oops:

Hur ordnar ni det under vintern ? Röker ni mer sällan, röker ni som "vanligt"

Har nog fattat tycke för Rocky Patel faktiskt, lite Alex Bradley

Har svårt lösa vintertid dock, inga rum närheten av mig heller gå röka!
Blir när jag ute med hunden :oops:

Hur ordnar ni det under vintern ? Röker ni mer sällan, röker ni som "vanligt"
RP är bra grejer! Har en hel plastidor dedikerad till RP, trots allt...
Jag löser min vinterrökning framför allt såhär:
4c3b2809-1a6d-469e-86a2-955c69a8ce28-jpeg.2185259

Mindre cigarrer på mina dagliga promenader. Inte cigarrsällskap varje dag, dock...
RP:s småcigarrer är ruskigt trevliga, speciellt denna som är en favorit även i större format.

RP är bra grejer! Har en hel plastidor dedikerad till RP, trots allt...
Jag löser min vinterrökning framför allt såhär:
4c3b2809-1a6d-469e-86a2-955c69a8ce28-jpeg.2185259

Mindre cigarrer på mina dagliga promenader. Inte cigarrsällskap varje dag, dock...
RP:s småcigarrer är ruskigt trevliga, speciellt denna som är en favorit även i större format.
Jag har fastnat vid Robusto storlek på mina cigarrer 45-60 min rökning. Känns som dom små blir för lika cigaretter, men när du visar sån fin bild och säger så kanske man borde test. Rökade en RP edgre maduro short robusto i går som var trevlig men 1h ...

Tillbaka
Topp