• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Söndags 💨 Partagas Serie E N02 ( feb -20)
Verkar som jag har andligt sällskap med mig oxå.
IMG_4801.jpeg

För nästan 300kr så får man hoppas att den verkligen är bra.
Om du orkar så skriv gärna lite

För nästan 300kr så får man hoppas att den verkligen är bra.
Om du orkar så skriv gärna lite hur den är
Jag har bara rökt någon BHK och även några få "customrolled" av höga vederbörande från Kuba. Men denna lurar i alla fall mig att uppleva något liknande. Toppklass konstruktion. Brinner fantastiskt. Välbalanserad och smakmässigt riktigt trevlig och stämmer faktiskt åt det kubanska.

Jag har bara rökt någon BHK och även några få "customrolled" av höga vederbörande från Kuba. Men denna lurar i alla fall mig att uppleva något liknande. Toppklass konstruktion. Brinner fantastiskt. Välbalanserad och smakmässigt riktigt trevlig och stämmer faktiskt åt det kubanska.
Finns ingen Cohiba som är värd priset. Man får för tusan en hel låda Matilde eller annan utmärkt new world-cigarr till priset av en enda Cohiba. Ibland till och med två lådor. 3000 för en enda pinne är 100% en ploj för att lura pengarna av rappare, basketspelare och folk som vill vara som dom.
Då tycker jag att Montecristo, R y J eller Upmann är bättre alternativ, även om dom också har ökat en hel del i pris.

Finns ingen Cohiba som är värd priset. Man får för tusan en hel låda Matilde eller annan utmärkt new world-cigarr till priset av en enda Cohiba. Ibland till och med två lådor. 3000 för en enda pinne är 100% en ploj för att lura pengarna av rappare, basketspelare och folk som vill vara som dom.
Då tycker jag att Montecristo, R y J eller Upmann är bättre alternativ, även om dom också har ökat en hel del i pris.
Köper man Cohiba för dagens priser så är jag med dig om prisvärt. Va mkt pengar tidigare oxå men nu är du på en galen nivå

Det var ett tag sen jag rökte en garre å ännu ett tag sen jag postade men ikväll blev det att unna sig en Bolivar Royal Coronas som har iaf ett par år på nacken....detta var min husgarre när det begav sig runt 2014 men efter covid har den likt alla andra kubaner stuckit i pris....
1000058983.jpg

Tillbaka
Topp