Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Montecristo no 4.
Nä, tyvärr. SpanienPå plats i Havanna eller ?
Ingen dålig pinne!Jag är långt ifrån expert. Röker kanske 1-2 i veckan. Var inne på Harrods cigarrbutik av en slump och fick lite tips på saker att köpa.
Denna Trinidad coloniales var riktigt bra. Tar gärna emot tips på liknande cigarrer. Röker mest Flor de selva förövrigt.
Long time no smoke broder!Åre med familjen några dagar för att göra något annat då vi flängt en massa resor i vår.
En irriterande pluggad Partagas när jag glömt cigarrborren men en betydligt trevligare Punch Limitada.
Cigarrträff i höst tycker jag, jag ska försöka bli bättre på att höra av migLong time no smoke broder!
Du är alltid välkommen!Cigarrträff i höst tycker jag, jag ska försöka bli bättre på att höra av mig