Snyggt! Skapa en PM konversation och bjud in oss så kan vi fortsätta därJag är game vilket som! Jag kan ses nu på lördag samt nästa lördag 23/4! Jag jobbar som sagt till 15 båda dagarna, och kan ses vid 16.30! Fler som är på? =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Skapa en PM konversation och bjud in oss så kan vi fortsätta därJag är game vilket som! Jag kan ses nu på lördag samt nästa lördag 23/4! Jag jobbar som sagt till 15 båda dagarna, och kan ses vid 16.30! Fler som är på? =)
Gott!Jag har fan problem, kan inte låta bli när jag kommer över lagrade cigarrer. Ett par lådor RASCC från 2012
![]()
![]()
Galet! O här sitter man med en upmann half Corona :sLite bilder från helgens cigarresa till Warszawa, röktes massa gott och det är underbart att få röka cigarr på nattklubbar.
God dryck och ännu godare mat. Kostar precis ingenting.
Grillrestaurangen med Argentinskkött hade ett cigarrum där vi avslutade middagen med 30årig portvin.
Stary Dom är bland det häftigaste ställena vi lunchat på och flertalet av rätterna tillagades vid bordet av seniorkockar. Belvedere är en favoritvodka och det slinker ner och förgyller precis alla maträtter....2-5 flaskor gick åt vid varje måltid.
Ett gäng Cohiba Lanceros var minnesvärda och nån RYJ från tidig 60tal, Sir Winston från 2002 och lite annat gott.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Galet! O här sitter man med en upmann half Corona :s
Fint!Å så en garre, en espresso å en liten grappa efter maten.
![]()
Det kan inte bli mycket bättre än så! Vad avis jag blirÅ så en garre, en espresso å en liten grappa efter maten.
![]()

Det kan inte bli mycket bättre än så! Vad avis jag blir![]()
Hur nöjd på en skala 1-100?Vi börjar helgen med att spräcka denna lådan Cohiba CE. Boxkod från samma månad jag gifte mig, fantastisk surgrädde och honungste
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, väldigt nöjdoch cigarren hamnar på övre 80. " problemet" är att jag vet vad dessa är kapabla till med ålder och svårt att ge högre betygHur nöjd på en skala 1-100?![]()