• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Röker en Montecristo Nr 4 från 2013. Tycker fortfarande att det är en för stark cigarr för min smak. Lämnar en kraftig smak i munnen, trodde det skulle lägga sig efter lite lagring.

_20160409_170637.JPG

Och så en bild med klockan, men eftersom det är en cigarrtråd som hamnar fokus på garren :cigar:
_20160409_170609.JPG

Senast ändrad:
Så vill jag att varje cigarr ska upplevas! Börjar med att man sitter på jobbet och längtar hem efter en cigarr och bygger upp förväntningarna. Brygger lite gott kaffe och skummar lite mjölk. Till det en bra mörk choklad. Cigarren då, den är riktigt bra! Levererar en trevlig upplevelse från början till slut utan några bittra eller starka toner. Ett års lagring har gjort cigarren väl och den är bra mycket godare nu än de jag rökte förra året!
_20160411_182213.JPG
_20160411_182450.JPG
_20160411_182521.JPG

Stost: 1350862 skrev:
Så vill jag att varje cigarr ska upplevas! Börjar med att man sitter på jobbet och längtar hem efter en cigarr och bygger upp förväntningarna. Brygger lite gott kaffe och skummar lite mjölk. Till det en bra mörk choklad. Cigarren då, den är riktigt bra! Levererar en trevlig upplevelse från början till slut utan några bittra eller starka toner. Ett års lagring har gjort cigarren väl och den är bra mycket godare nu än de jag rökte förra året!
_20160411_182213.JPG
_20160411_182450.JPG
_20160411_182521.JPG
Inte bara cigarren så trevlig ut, vädret verkar som gjort för en Puff ute.

Jag jobbar till 15.00, hemma runt 16! Efter det är jag game! Jag bor i birkastan, håller du hus i närheten?
Bor på Söder, har ingen koll vart Birkastan ligger :bored: Någon mer som är sugen, hade varit trevlig med ett litet gäng.
Jag är så jävla sugen, speciellt då jag inte rökt sen julas typ men är dessvärre inte game förrän helgen därpå (fre eller lör kväll) om någon nu har så bra framförhållning ;)

Jag är game vilket som! Jag kan ses nu på lördag samt nästa lördag 23/4! Jag jobbar som sagt till 15 båda dagarna, och kan ses vid 16.30! Fler som är på? =)

Bor på Söder, har ingen koll vart Birkastan ligger :bored: Någon mer som är sugen, hade varit trevlig med ett litet gäng.
Det ligger vid ST Eriksplan! Trodde nästan att jag kände igen något utav husen från din bild, trodde att det var i omnejd :oops:

Jag är game vilket som! Jag kan ses nu på lördag samt nästa lördag 23/4! Jag jobbar som sagt till 15 båda dagarna, och kan ses vid 16.30! Fler som är på? =)

Det ligger vid ST Eriksplan! Trodde nästan att jag kände igen något utav husen från din bild, trodde att det var i omnejd :oops:
Vi kan väl avvakta lite och se, jag kan med både denna och nästa helg, men jag tror nästa helg blir lämpligare eftersom jag ev. ska på party i helgen.

Tillbaka
Topp