Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Golare har inga polare
Var sak har sin tid...
Ja man är ju sådär ocool ickepundare

Han är i Amsterdam och svarade på trådtiteln. Ser inte problemet.Ja man är ju sådär ocool ickepundare
Kul med rätt namn på tråden, nu slipper vi sånt där trams med nån som röker en Blend Menthol och känner sig manad att posta det här.

Köpte precis en impulsbiljett med frugan till Dubai. Vi bor strax vid Casa del habanos, ska bli spännande och se vad de erbjuder! Hade de något kul @BOTL ? Jag har hört att de också har en på flygplatsen.
Även jag röker en Ramón Allones från FramgigarrLive från framcigarr
![]()
![]()
Cohiba Lanceros, lite Rom och en tindrande GS, skönt med lite egentid i lugn o ro...![]()
Jäkligt go, som du säger smak av banan, kokos, lite vanilj. Känns som det är lite mer sting i denna än Diplon.Vad tycker du om rommen? Den där är så jävla god att det inte finns, banan, kokos....måste köpa en till. Min är slut.
Dat Rootbeer.... Hela bilden talar om god smak och gott omdöme!
Om jag någonsin skaffar en TT klocka är det en sådan. Den är helt i en egen klass!Äsch...
Tack menar jag!
Blir nästan lite generad...
Klart du ska ge fästmön en Chanelväska och hon kommer att älska dig för evigtOm jag någonsin skaffar en TT klocka är det en sådan. Den är helt i en egen klass!
Kul klockspaning: Min fästmö och jag var inne på Chanelbutiken på Birger Jarlsgatan eftersom hon ville spana handväskor (i prisklass Daytona....).
In glider en riktig stekare med silverman, silvermustach, 70-tals riviera-outfit och givetvis en TT rootbeer på armen.
Jag anföll direkt och fick klämma och känna på härligheten. Han hade plockat upp den i Nice på 80-talet och satan vad nice den var!
Jag kan absolut tänka mig en sådan i framtiden.
Hell no. Hon ska få en Rolex i morgongåva istället.Klart du ska ge fästmön en Chanelväska och hon kommer att älska dig för evigt![]()