Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha bästa. Utgår från att hon instagramar ringen medan du kläder in på KS å langar ett cigarrfoto!![]()
Från i onsdags, någon timme efter att jag friat till mitt livs kärlek (hon sa ja). Firar givetvis med en punch Churchill från -98
Haha how did you know?Haha bästa. Utgår från att hon instagramar ringen medan du kläder in på KS å langar ett cigarrfoto!
Grattis till förlovningen!
![]()
Från i onsdags, någon timme efter att jag friat till mitt livs kärlek (hon sa ja). Firar givetvis med en punch Churchill från -98
![]()
Packar upp ett par lådor från min utrikiska ciggar-kran.
![]()
![]()
![]()
En låda av vardera Ramón Allones Small Club Coronas och Patagas D4. Bra "vardagsvinnare". Ser kanon ut!
En fråga till er mer erfarna; ska/bör man alltid frysa dom innan dom ska ner i humidoren, även om dom är öppnade och inspekterade av en välrenommerad handlare innan de skeppats?
Hur som helst så ska de få vila lite innan jag blossar upp en.
Alla Habanos cigarrer ska vara frysta, men varför chansa? Jag fryser in allt som inte är inköpt från Sverige.
Inte nödvändigt anser jag, gjorde det de första åren. Märkte att de med samlingar för miljoner skiter i det så jag gör detsamma. Är det lite ålder på dem påverkar det cigarren negativt. Är det färskt och du mår bra av det så kör. Kan du vakuumpacka innan du stoppar in i frysen är det en bra ide
Ska in imorrn och beställa den riktiga, den som hon skulle få gick inte att ändra stl på i efterhand varför jag köpte en annan att fria med.@Bramserud Visa ringen (mest hennes, om du inte gått all in själv också)!
Well played, Sir!!![]()
Mina har varit täta.Ni som kör Hammarplasts lådor, är de täta..?
Dum fråga kanske, men har sett flera tips om att "köpa Hammarplast-lådor på Clas Ohlson", men de jag provat där har alla läckt rejält med luft... Några tankar?
Okej, då ska jag leta efter ett ok exemplar.. Tack!Mina har varit täta.
Okej, då ska jag leta efter ett ok exemplar.. Tack!
Snyggt!![]()

Finns väl plastlådor som har clips man stänger till med vilket gör att locket sitter lite bättre. Till tex IKEAs lådor köper man lösa clips till vilket gör att locken sitter betydligt bättre.Ni som kör Hammarplasts lådor, är de täta..?
Dum fråga kanske, men har sett flera tips om att "köpa Hammarplast-lådor på Clas Ohlson", men de jag provat där har alla läckt rejält med luft... Några tankar?
Finns väl plastlådor som har clips man stänger till med vilket gör att locket sitter lite bättre. Till tex IKEAs lådor köper man lösa clips till vilket gör att locken sitter betydligt bättre.
Det är såna, från Clas, som varit otäta när jag testat...Finns väl plastlådor som har clips man stänger till med vilket gör att locket sitter lite bättre. Till tex IKEAs lådor köper man lösa clips till vilket gör att locken sitter betydligt bättre.
Är det sådana du skickade till @ZtaFfaN förrut? I så fall kan jag säga till den som undrar: väldigt goda!Vill nån testa lagrade Esplendidosen skicka PM. jag håller på dem ett per timmar, lagrade 6 år.
![]()
Inte nödvändigt anser jag, gjorde det de första åren. Märkte att de med samlingar för miljoner skiter i det så jag gör detsamma. Är det lite ålder på dem påverkar det cigarren negativt. Är det färskt och du mår bra av det så kör. Kan du vakuumpacka innan du stoppar in i frysen är det en bra ide