• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Cigarworld.de tycker jag är bra! Bra priser, bra utbud i alla prisklasser. Sidan är normalt på tyska, men det går att byta till engelska i det högra hörnet om du sitter vid en dator. Leveransen brukar komma 2-3 dagar efter beställning, vilket är fullt rimligt i.o.m att de skickas från Tyskland! :)

Skall testas. Tack för tipset!

image.jpeg

Fasiken att behöva sitta inne 2 juli

Kan rekommendera Cubano.se ligger i Linköping och drivs av Ralph Wester. Bra utbud och service.
+1 på den! Suverän att ha och göra med.
Blixtsnabb på att uppdatera lagersaldon så fort han har sålt några pinnar, så det som står på hemsidan, det vet man alltid med säkerhet finns inne.

Inte skummat igenom hela utbudet på Cigarworld.de (vilket jag förstår är större) men de känns jämnlika i pris. Några kronor upp och ner beroende på vad man ska ha, och fast frakt på 29:- ser jag nu.

+1 på den! Suverän att ha och göra med.
Blixtsnabb på att uppdatera lagersaldon så fort han har sålt några pinnar, så det som står på hemsidan, det vet man alltid med säkerhet finns inne.

Inte skummat igenom hela utbudet på Cigarworld.de (vilket jag förstår är större) men de känns jämnlika i pris. Några kronor upp och ner beroende på vad man ska ha, och fast frakt på 29:- ser jag nu.
Menar du att Cubano eller Cigarworld har fast frakt på 29kr? Har aldrig hört talas om Cubano tidigare, ska ta mig en titt! :)

Igår inföll en av de sällsynta tillfällena då jag hade tid. Inga poserbilder kommer, men en H Upman Magnum 50 gick sakta upp i rök i glada vänners lag. Efter att vara sprängmätt på hemgjort pizza satt den precis där den skulle tillsammans med lite choklad och rom.

#nöjdast

Söndag kväll. Min stora kärlek (hon är större än både klockor o garrar för mig) är i Schweiz, har lämnar mig över helgen med bara mina cigarrer som bästa vänner. Därför blir det nu en H. Upmann Monarcas 2007. Toner av havre, kex, honung och the (säger iaf @BOTL :p). Fan vet jag, men jä... gott är det! Till det Ron Zacapa XO. En schysst len lagrad rom alltså. Man kan ha det sämre:)
image.jpg

Det här kommer ta ett tag. Najs.

Söndag kväll. Min stora kärlek (hon är större än både klockor o garrar för mig) är i Schweiz, har lämnar mig över helgen med bara mina cigarrer som bästa vänner. Därför blir det nu en H. Upmann Monarcas 2007. Toner av havre, kex, honung och the (säger iaf @BOTL :p). Fan vet jag, men jä... gott är det! Till det Ron Zacapa XO. En schysst len lagrad rom alltså. Man kan ha det sämre:)
image.jpg

Det här kommer ta ett tag. Najs.
Det står att du är från tjockhult? Vart ligger det, är det Nynäshamn? Dom har en öl som heter så iallafall

Vardag men barnen i säng, frun stökar på med sin förbaskade städning där jag ändå inte får, eller vill för den delen, hjälpa till så varför inte filosofera över en cigarr (gurkha 18 year cellar reserve) och ett portvin. Frun lär väl ansluta när hon är nöjd med att vålda runt med dammsugaren...

image.jpeg

Tillbaka
Topp