• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

image.jpeg

Snart rökt ner den till gördeln med ett litet break för mat. Inte i närheten av så bra som de jag köpt/vunnit från @BOTL dock.

Ganska trög, men brinner bra, så inget problem med fuktningen. Rejält stark känns det som. Utvecklas inte så mycket under rökstunden.

Resterande får nog vila till sig i humidoren ett tag till!

Om drygt två veckor fyller jag trettio och då tänkte jag köpa en present till mig som ska öppnas när jag fyller femtio. Så vad köper jag för cigarrer till en framtida gubbe? Tänkte mig en tiolåda kanske och en budget på max 3000,-. @BOTL tips? :)

Behike känns dessutom lite för vräkigt. Vill gärna ha något lite mer för connoisseuren. Något som kännaren förstår. :)
Det har varit mycket fuzz kring just Behike. Tror dem första batcharna som släpptes var ritkigt bra och sedan har dem inte hållet samma mått. Mina är inte från dem tidigare men fortfarande bland det bästa jag rökt.

Generellt så hade jagvsatsas
Det har varit mycket fuzz kring just Behike. Tror dem första batcharna som släpptes var ritkigt bra och sedan har dem inte hållet samma mått. Mina är inte från dem tidigare men fortfarande bland det bästa jag rökt.

Exakt så är det. Jag harinte en enda låda kvar, rökt upp mina. Unna dig dina när tillfälle ges.

Någon som har provat Uppmann no 2 reserva? Är den värd premiumet som en reserva betingar? Såg att de har den på fram nu och är lite sugen.

Tjena.
Skrev en REQ förut om en humidor m. tillbehör i OT säljtråden. Fick tyvärr inget napp då och nu ligger det ett fint set där men tyvärr alldeles åt skogen för långt borta för min budget. Har ni andra några tips? :)

Tillbaka
Topp