Det går juh alltid att ge budTjena.
Skrev en REQ förut om en humidor m. tillbehör i OT säljtråden. Fick tyvärr inget napp då och nu ligger det ett fint set där men tyvärr alldeles åt skogen för långt borta för min budget. Har ni andra några tips?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det går juh alltid att ge budTjena.
Skrev en REQ förut om en humidor m. tillbehör i OT säljtråden. Fick tyvärr inget napp då och nu ligger det ett fint set där men tyvärr alldeles åt skogen för långt borta för min budget. Har ni andra några tips?![]()
Flott, då passar vi den. För 450 kronor vill man ha magi.Rökt ett par, inte värda sina pengar! Köpte ingen låda.
Adorini från Cigarrlagret...Tjena.
Adorini från Cigarrlagret...![]()
https://www.humidordiscount.seFörlåt om jag e jobbig men har du en länk? (Kikade cigarrlagrets hemsida).
En annan sak, hur ser ni på cigarrers "farlighet"? Läste på lite här under dagen och det är såklart dosrelaterat (ju mer du röker desto farligare). Men jag hade nog underskattar hur pass hälsovådligt cigarrer är. Nåt ni tänker på?
Förlåt om jag e jobbig men har du en länk? (Kikade cigarrlagrets hemsida).
En annan sak, hur ser ni på cigarrers "farlighet"? Läste på lite här under dagen och det är såklart dosrelaterat (ju mer du röker desto farligare). Men jag hade nog underskattar hur pass hälsovådligt cigarrer är. Nåt ni tänker på?
fan började du inte röka nyligen eller har jag fattat fel? jävla rivstart i så fallKöpte lite Gott & Blandat idag inför semestern ifrån Framcigarr
Blev även en till box av P5an
![]()
Fastna tyvärr ganska hårt i @BOTL s fällafan började du inte röka nyligen eller har jag fattat fel? jävla rivstart i så falltummen upp
![]()
Kraftiga pinnar!Köpte lite Gott & Blandat idag inför semestern ifrån Framcigarr
Blev även en till box av P5an
![]()
Hah, har två små djävular på 7 och 8 år, finns inga kraftiga pinnar i världen då som kan få en igenom dagen utan att tappa förståndetKraftiga pinnar!![]()
vi har alla trillat i den fällan
Idag besökte jag Martinez Hand Rolled Cigars Factory i NYC. Tog dock inga bilder men grabbarna var trevliga och jag köpte tre stycken pinnar varav den första sitter jag och röker nu
![]()
Tobaken kommer från Nicaragua och täckbladet från Brazilien, om jag förstod dem rätt, och rullas sedan i butiken (satt två och rullade när vi klev in).
![]()
Smör är den första smaken som slår mig. Följer gör en nötig lätt jordighet. Klart bättre än Honduras garren jag rökte i förrgår. Imorgon ska svärfars syster som bor här ta med mig till en cigarrbutik i NJ som skall vara schysst![]()
Ska kolla på den strax!Faaan! Om du har möjlighet så kika på denna lilla 4 min dokumentär och se om du kan besöka stället! Skulle sjukt gärna velat besöka, mysiga gubbar!
Tungt!Faaan! Om du har möjlighet så kika på denna lilla 4 min dokumentär och se om du kan besöka stället! Skulle sjukt gärna velat besöka, mysiga gubbar!
QdO Francia...
![]()
Tack, det tycker jag verkligen du ska!Fyfan va fin klocka du har!! Nån gång ska jag äga en helguld.