• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Allt på en gång känns det som.
Panik o kolla igenom allt, hitta två väldigt små vit/gråa kryp i botten, microdjur, små som nålhuvud
Panik läsa alla råd som går att göra på nätet.
Sen gick Kamikaze/banzai på den jäkeln med hål i
image.jpeg

Nu är det frysen i några dagar.
Dammsög lådan och torkade av allt.
Hur många cigarrer kan vara skadade?

För övrigt!!! någon som röker pipa här? Ropade hem en gammal pipa med etui samt en burk tobak nyss. Ska bli kul och pröva sig på den fronten med lite.

För övrigt!!! någon som röker pipa här? Ropade hem en gammal pipa med etui samt en burk tobak nyss. Ska bli kul och pröva sig på den fronten med lite.
Jag investerade i en pipa och piptobak för inte så länge sedan faktiskt. Hade bara testat en gång förut. Fick inte igång den hur jag än försökte. Lästa massa tips om hur man skulle packa den och tända den. Packa i tre olika lager, tänd, stampa, tänd igen... Osv... Fick aldrig igång den. Jag beställde ett start-kit från Cigarworld. Jag blev förvånad när det låg ett paket med svenska tändstickor från en tändsticksfabrik i Tidaholm där i. Har kvar tändstickorna, piprensare och pipverktyget. Tobaken har jag kvar också. Stanwell Vanilj. Bara för att den luktar så gott. Pipan? Den bröt jag sönder i frustration för länge sen.

Allt på en gång känns det som.
Panik o kolla igenom allt, hitta två väldigt små vit/gråa kryp i botten, microdjur, små som nålhuvud
Panik läsa alla råd som går att göra på nätet.
Sen gick Kamikaze/banzai på den jäkeln med hål i
image.jpeg

Nu är det frysen i några dagar.
Dammsög lådan och torkade av allt.
Tror nog inte att Du kan rädda cigarren på bilden... :bookworm:

måste skriva lite efter hemkomst, det är fyfan att handlare har katastrofal förvaring. Jag är chockad av det jag ser här hos vissa handlare. Det är så illa att jag blev mållös. Frågade personalen och svaret var enkelt. Boss don't care.

måste skriva lite efter hemkomst, det är fyfan att handlare har katastrofal förvaring. Jag är chockad av det jag ser här hos vissa handlare. Det är så illa att jag blev mållös. Frågade personalen och svaret var enkelt. Boss don't care.
Var och vilka?
Berätta mer om förvaringen :)

Tillbaka
Topp