La in de i två stora zip påsar, in i kylen men läste allt fler som rekade direkt in i frys, sedan trappa ner några dagar i kyl för att låta bladen hinna frysas/kylas ner sakta.Plasta in väl innan ni fryser
Bra eller bättre sätt att göra det på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
La in de i två stora zip påsar, in i kylen men läste allt fler som rekade direkt in i frys, sedan trappa ner några dagar i kyl för att låta bladen hinna frysas/kylas ner sakta.Plasta in väl innan ni fryser
Hur många cigarrer kan vara skadade?Allt på en gång känns det som.
Panik o kolla igenom allt, hitta två väldigt små vit/gråa kryp i botten, microdjur, små som nålhuvud
Panik läsa alla råd som går att göra på nätet.
Sen gick Kamikaze/banzai på den jäkeln med hål i
![]()
Nu är det frysen i några dagar.
Dammsög lådan och torkade av allt.
Kollade igenom alla, inga med hål i men det som skrämmer är att jag hittade två djur längs ner i lådan som vandra runt...Hur många cigarrer kan vara skadade?
Molinari Rossa.Vad för bönor om man får fråga?![]()
Det var tråkigt att höra!Kollade igenom alla, inga med hål i men det som skrämmer är att jag hittade två djur längs ner i lådan som vandra runt...
Trevligt!Molinari Rossa.
![]()
Humidoren, får inte plats med lådorna så jag tar ut allt direkt i Humidoren.Det var tråkigt att höra!
Var det en hel låda med samma cigarrer eller är det humidoren vi pratar om?
Förjävligt. Det är bara frysa in så löser det sig, men sånt där är ju alltid tråkigt. Lycka till!Humidoren, får inte plats med lådorna så jag tar ut allt direkt i Humidoren.
Humidoren, får inte plats med lådorna så jag tar ut allt direkt i Humidoren.
Alltid!Stämmer, En D5 som var hål i, kan ha kommit därifrån men inte 100.
Dags att börja frysa allt innan de hamnar i lådan.
Är det någon som gör det på rutin, köp, frys sedan ner i lådan?
Jämfört med dig så har alla för liten humidor... Hoppas semestern är lika skön som den ser ut förresten!För liten humidor alltså.
Kollade igenom alla, inga med hål i men det som skrämmer är att jag hittade två djur längs ner i lådan som vandra runt...
Jag investerade i en pipa och piptobak för inte så länge sedan faktiskt. Hade bara testat en gång förut. Fick inte igång den hur jag än försökte. Lästa massa tips om hur man skulle packa den och tända den. Packa i tre olika lager, tänd, stampa, tänd igen... Osv... Fick aldrig igång den. Jag beställde ett start-kit från Cigarworld. Jag blev förvånad när det låg ett paket med svenska tändstickor från en tändsticksfabrik i Tidaholm där i. Har kvar tändstickorna, piprensare och pipverktyget. Tobaken har jag kvar också. Stanwell Vanilj. Bara för att den luktar så gott. Pipan? Den bröt jag sönder i frustration för länge sen.För övrigt!!! någon som röker pipa här? Ropade hem en gammal pipa med etui samt en burk tobak nyss. Ska bli kul och pröva sig på den fronten med lite.
Tror nog inte att Du kan rädda cigarren på bilden...Allt på en gång känns det som.
Panik o kolla igenom allt, hitta två väldigt små vit/gråa kryp i botten, microdjur, små som nålhuvud
Panik läsa alla råd som går att göra på nätet.
Sen gick Kamikaze/banzai på den jäkeln med hål i
![]()
Nu är det frysen i några dagar.
Dammsög lådan och torkade av allt.

Tror nog inte att Du kan rädda cigarren på bilden...![]()
Dra fram kniven, finhacka och köp en pipa. Voila!Superlim och fett med tålamod![]()
Inget att rädda, började tända den, märkte efter två bloss att jag inte är en bra flöjt spelare och gav uppTror nog inte att Du kan rädda cigarren på bilden...![]()
Var och vilka?måste skriva lite efter hemkomst, det är fyfan att handlare har katastrofal förvaring. Jag är chockad av det jag ser här hos vissa handlare. Det är så illa att jag blev mållös. Frågade personalen och svaret var enkelt. Boss don't care.
Cohiba Lancero tillsammans med en Macallan Rare Cask för att fira min sons födelse i förrgår!
![]()
Bra val där! Grattis till tillökningen!!Cohiba Lancero tillsammans med en Macallan Rare Cask för att fira min sons födelse i förrgår!
![]()
Stort grattisCohiba Lancero tillsammans med en Macallan Rare Cask för att fira min sons födelse i förrgår!
![]()
Stort grattis! Om det var den första knodden, så börjar nu ett liv du inte trodde fanns. BTW, härlig garre.Cohiba Lancero tillsammans med en Macallan Rare Cask för att fira min sons födelse i förrgår!
![]()