• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

JA mörkrom är förjävlagott helt enkelt. På tal om Cognac har du testat Delamain?
Nix (inte vad jag kommer ihåg), antar att den är god. Men till garrar...?
Testade tidigare det där portvinet du föreslog, Fonseca Guimaraens vintage Port (Nr 8001 på Bolaget).
Den satt som en smäck till garrarna. Rekommenderas till alla.

Nix (inte vad jag kommer ihåg), antar att den är god. Men till garrar...?
Testade tidigare det där portvinet du föreslog, Fonseca Guimaraens vintage Port (Nr 8001 på Bolaget).
Den satt som en smäck till garrarna. Rekommenderas till alla.

Inte lika bra som Rom/portvin men denna är riktigt jävla bra.
image.png

Åker igenom Stockholm idag, har tänkt ta en timmes paus och en liten cigarr. Någon som vill träffas och herfa lite snabbt? Skulle tro att jag är framme i sthlm mellan 15-16 och en timme och behöver lämna cirka 17. Spontanherf i all enkelhet.

Hälsade på min cigarrmentor idag och i vanlig ordning så var det en oförglömlig herf. Ett av mina favoritställen att herfa på.

Ingen lyx eller trams, all fokus på cigarrerna, sällskapet och konversationen. Kaffet var nog lite lyx, väldigt god.....nästan läskande god.

Vi rökte Partagas Coronas samt Partags Cristal Tubos, bägge från 60-talet. Två väldigt svåra cigarrer att hitta!

Kolla den cellofanet som gulnat så vackert med åren. Bland det bästa jag rökt från Partagas.
Sån pregnant.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Tillbaka
Topp