Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har varit lite sugen på dessa. Återkom gärna med en lite summering om vad du tyckte.Köpte precis paket med månadens cigarr hos framciggar på lunchen.
Partagas serie E 2
Provning ikväll, någon som har provat? Bra?
![]()
Vet att det skrivits förr men hur får man reda på månadens cigarr samt antal och pris?Köpte precis paket med månadens cigarr hos framciggar på lunchen.
Partagas serie E 2
![]()
Följ Framcigarr på Facebook, där publicerar han månadens cigarr med mera.Vet att det skrivits förr men hur får man reda på månadens cigarr samt antal och pris?
Vet att han har Instagram men där publicerar han inte det har jag för mig. påminn mig tråden nästa månad så lägger kan jag lägga upp det här.Tack @Bramserud och @Bottega men för en annan som inte har Facebook, vet ni om han kör några andra kanaler?
Köpte precis paket med månadens cigarr hos framciggar på lunchen.
Partagas serie E 2
![]()
Ahh, denna skall rökas när det skiter sig o man behöver en rejäl dosSmakar inte Partagas, nikotinbomb
Kör inte på Insta heller så will do! Tack!Vet att han har Instagram men där publicerar han inte det har jag för mig. påminn mig tråden nästa månad så lägger kan jag lägga upp det här.![]()
Är inte alla Partagas nikotinstarka? Min D4 jag rökte i helgen var ganska nikotinstark. Kan ju iofs bero på att den inte ens var ett år gammal?Smakar inte Partagas, nikotinbomb
Är inte alla Partagas nikotinstarka? Min D4 jag rökte i helgen var ganska nikotinstark. Kan ju iofs bero på att den inte ens var ett år gammal?
Kungligt!Sitter på rumsbalkongen på Strand hotell i Borgholm och njuter av ett fantastiskt väder och en god cigarr
![]()
Har exakt en likadan i min låda. Din dom?![]()
Köpte en sådan häromdagen, kom hem och märkte att jag redan har en låda av samma... Dooooh![]()
Hm godkänt men ingen favorit.Har exakt en likadan i min låda. Din dom?
Tack, du har i och med detta bestämt en av helgens pinnarHm godkänt men ingen favorit.
Har svårt att sätta smakerna, halvvägs in o inget sticker ut specifikt...
Kanske skulle må bra av att lagras längre
Generellt så har jag dålig koll på dem. Men Classic no 2 samt 2000 har jag bra koll på. De är enligt mig riktigt bra men man bör tänka på när man röker dem. Det är milda cigarrer så efter en frukost, till eftermiddagsfikan eller en lättare middag är de perfekta! Det var 2000 som fick mig att fastna för cigarrer som jag rekommenderar dig prova en eller två iaf.@Stein har du bra koll på Davidoff cigarrer? jag är sugen på pröva några! Är det bra cigarrer?
Öppnar helgen med superlen Zaya olja i motorn och en Partagas som tändstift.
Trevlig helg boys
![]()