• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Quintero Favorito å en jätte lokal öl i den spanska bergsbyn.

image.jpeg

Bra öl, skitcigarr...
Har köpt dom tidigare som billig/enkel/bjudcigarr till folk som inte uppskattar en riktig cigarr. Men denna var riktigt dålig, tyvärr....
Varför köper du den igen om du vet att den är skit?

Provade Martínez Handmade Cigars idag. Vilken upplevelse! Trångt, genuint och högljutt. Skön hjärtlig stämning, en kund kom in och skakade hand med alla (även jag). Blev dessutom erbjuden en öl till cigarren. Så till cigarren? Riktigt trevlig, rullad för dagen, så sjukt färsk. Väldigt mjuk men ändå bra brandegenskaper (behövde inte korrigera någonting med tändaren under hel cigarren). Smakernade inte så dumt heller. Kommer åka dit igen och prova en till och kanske köp med några hem. Rekommenderas varmt!
20160924_004844.jpg
20160923_200341.jpg
20160924_005256.jpg
20160924_005451.jpg

Provade Martínez Handmade Cigars idag. Vilken upplevelse! Trångt, genuint och högljutt. Skön hjärtlig stämning, en kund kom in och skakade hand med alla (även jag). Blev dessutom erbjuden en öl till cigarren. Så till cigarren? Riktigt trevlig, rullad för dagen, så sjukt färsk. Väldigt mjuk men ändå bra brandegenskaper (behövde inte korrigera någonting med tändaren under hel cigarren). Smakernade inte så dumt heller. Kommer åka dit igen och prova en till och kanske köp med några hem. Rekommenderas varmt!
20160924_004844.jpg
20160923_200341.jpg
20160924_005256.jpg
20160924_005451.jpg
Sista bilden, han med kepsen, fett skön! Det var honom jag handlade av båda gångerna jag var inne i somras.

Tillbaka
Topp