Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Luktar?Hörrni?!
En polare kom släpandes på ett gäng cigarrer köpta av en lokal rullare i Viñales, Kuba härmodagen. En av dem har gröna fläckar som, typ, verkar sitta i bladen snarare än utanpå. Nåt tips för att säkert kolla så att det inte är mögel..?
Fläcken på bilden är den värsta, om den hjälper nåt...
![]()
Lugnt, rök på.Hörrni?!
En polare kom släpandes på ett gäng cigarrer köpta av en lokal rullare i Viñales, Kuba härmodagen. En av dem har gröna fläckar som, typ, verkar sitta i bladen snarare än utanpå. Nåt tips för att säkert kolla så att det inte är mögel..?
![]()
Hörrni?!
![]()
Kaoz. Bara skit. Skicka de till mig så ser jag å grabbarna till att dem "förverkas"....Lugnt, rök på.
Kan va ifrån någon vattendroppe eller en del som varit extra fuktigt...inget skadligt och haft såna gröna prickar på många cigarrer.
Hörrni?!
![]()
Luktar?
Lugnt, rök på.
Kan va ifrån någon vattendroppe eller en del som varit extra fuktigt...inget skadligt och haft såna gröna prickar på många cigarrer.
Kaoz. Bara skit. Skicka de till mig så ser jag å grabbarna till att dem "förverkas"....
Vattendroppe på bladet innan rullning. Inget att bry dig om. Inget som helst att göra med mögel.
Så jävla synd om dig. BuhuhuhuEn Por Larranaga, från hovleverantören @BOTL .
Förpassad till altanen. -5 grader ute, tarvar en Diplo till.
![]()
Fantastisk cigarr, funkar rätt färska dessutom.Jag hade glömt hur jävla goda dessa är!
![]()