• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Yes, nr 365 i sortimentet. Om det är en enda rom man nånsin ska köpa så är det denna EMM.

Är beredd att hålla med. Den är en fröjd att förtära, både som avec och bra för sig själv. Respekt att du kan idnumret på systemet för den :)

Hann bli en liten skvätt Macallan också, men ena utesluter inte det andra ;)

Ingen tidig uppstigning imorgon för dig?

Är beredd att hålla med. Den är en fröjd att förtära, både som avec och bra för sig själv. Respekt att du kan idnumret på systemet för den :)

Hann bli en liten skvätt Macallan också, men ena utesluter inte det andra ;)

Ingen tidig uppstigning imorgon för dig?

Jo upp 05, prova deras Single vintage. Jäkligt fin, 86715 är numret.

Ben Bockbrännarbolmers

På tal om rom så älskar jag Plantation XO. Den bästa jag testat (ej att förväxla med deras billigare).

Göteborgs cigarr sällskaps lounge kväll på Mellgrens.
asu2enej.jpg

Frugan är bortrest, bjuden på middag hos grannarna. En efterrätt värdig en kung.

Partagas Gran Reserva
5avumy4y.jpg

Ben Bockbrännarbolmers

Haha, kan du inte placera ut en humidor hos dem precis som du placerar ut tändare. Då måste de fylla humidoren för att vara goda värdar. :)

Edit: inga planer för en Stockholmstripp?

De bor 3 hus bort och han har en humidor jag får ta ur, men då kommer hans gå loss på mina :)

Jo nästa månad blir det ett besök. En lite. Herf/GTG vore skoj

Ben Bockbrännarbolmers

De bor 3 hus bort och han har en humidor jag får ta ur, men då kommer hans gå loss på mina :)

Jo nästa månad blir det ett besök. En lite. Herf/GTG vore skoj

Ben Bockbrännarbolmers

Haha, då kan det bli dyrt om han är en finsmakare och hittar dina gobitar :) Men de verkar vara trevliga prickar så då kanske de är värt det :)

Det låter himla nice med liten herf el dylikt. Klart vi ska styra upp det!

Det bästa med att börja fem är att man blir klar tidigt på dagen, en mojito och en cigarr med bra sällskap gör mig riktigt glad. Härliga grannar man har, som också gillar sprit och cigarr :)

En PL Encantos går upp i rök, fantastisk...gräddnougat och karamelliserad råsocker.

serutyne.jpg

Ben Bockbrännarbolmers

Igår kväll medans grillglöden blev klar...
Kind Cigars Cigarservice "mystery cigar".

En Robusto kan vi konstatera i sällskap av en CoRo som jag oxå hade med mig till stugan.

image.jpg

Brinner perfekt, bra rök, lite salt i början. Är nybörjare, så att identifiera smaker är svårt... Jag gillar'n i vilket fall...

image.jpg

I gott sällskap av ett glas hembryggt öl - Rock N Ron APA å lite classic rock.

Chansar på att det kan vara en Partangas D4:a...
En sån har jag rökt på 1/2-fyllan tidigare å tyckt om!

Det bästa med att börja fem är att man blir klar tidigt på dagen, en mojito och en cigarr med bra sällskap gör mig riktigt glad. Härliga grannar man har, som också gillar sprit och cigarr :)

En PL Encantos går upp i rök, fantastisk...gräddnougat och karamelliserad råsocker.

serutyne.jpg

Ben Bockbrännarbolmers
Än en gång, du verkar ha grymma grannar! :cool:

Lät gott med en mojita i solen.

Blir hånad, förlöjligad och idiotförklarad av kollegorna som noterade en ny klocka efter lunchen...

Det är nog rätt stört att ha klockrulle med sig till jobbet så man kan rotera under dagen trots allt :rolleyes:

image.jpg

Blir hånad, förlöjligad och idiotförklarad av kollegorna som noterade en ny klocka efter lunchen...

Det är nog rätt stört att ha klockrulle med sig till jobbet så man kan rotera under dagen trots allt :rolleyes:

image.jpg
Nej nej, det är kollegorna som är störda som inte har Klockrulle med sig till bobbett. Men inte alla kommer till insikt lika fort som vi :)

Tillbaka
Topp