Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fido1 drick Dipomaticos 12åriga från systemet.
Yes, nr 365 i sortimentet. Om det är en enda rom man nånsin ska köpa så är det denna EMM.
Är beredd att hålla med. Den är en fröjd att förtära, både som avec och bra för sig själv. Respekt att du kan idnumret på systemet för den
Hann bli en liten skvätt Macallan också, men ena utesluter inte det andra
Ingen tidig uppstigning imorgon för dig?
Jo upp 05, prova deras Single vintage. Jäkligt fin, 86715 är numret.
Ben Bockbrännarbolmers
Finns den i systemets vanliga sortiment?På tal om rom så älskar jag Plantation XO. Den bästa jag testat (ej att förväxla med deras billigare).
Finns den i systemets vanliga sortiment?
Kanske tur för mig då att jag inte visste hur den såg ut innanJa den finns. Tyvärr har dom bytt ut den tidigare platta och i mitt tycke snyggare flaskan men samma goda innehåll.
Nr: 509 (systembolaget)
Kanske tur för mig då att jag inte visste hur den såg ut innan
Tack för servicen med nummer.
Frugan är bortrest, bjuden på middag hos grannarna. En efterrätt värdig en kung.
Partagas Gran Reserva
![]()
Ben Bockbrännarbolmers
Du verkar ha himla sympatiska grannar![]()
Synd att grannarna inte står för cigarren bara!!
Ben Bockbrännarbolmers
Haha, kan du inte placera ut en humidor hos dem precis som du placerar ut tändare. Då måste de fylla humidoren för att vara goda värdar.
Edit: inga planer för en Stockholmstripp?
De bor 3 hus bort och han har en humidor jag får ta ur, men då kommer hans gå loss på mina
Jo nästa månad blir det ett besök. En lite. Herf/GTG vore skoj
Ben Bockbrännarbolmers
hmm, man kanske skulle planera en tripp till huvudstaden isåfall!![]()
Vi får väl se vad som händer! Har inget planerat, så det kan mycket väl finnas rum för en tripp!Do it! The more the merrier![]()
Låter som en fair deal och en bra plan.Vi får väl se vad som händer! Har inget planerat, så det kan mycket väl finnas rum för en tripp!
Än en gång, du verkar ha grymma grannar!Det bästa med att börja fem är att man blir klar tidigt på dagen, en mojito och en cigarr med bra sällskap gör mig riktigt glad. Härliga grannar man har, som också gillar sprit och cigarr
En PL Encantos går upp i rök, fantastisk...gräddnougat och karamelliserad råsocker.
![]()
Ben Bockbrännarbolmers
Nej nej, det är kollegorna som är störda som inte har Klockrulle med sig till bobbett. Men inte alla kommer till insikt lika fort som viBlir hånad, förlöjligad och idiotförklarad av kollegorna som noterade en ny klocka efter lunchen...
Det är nog rätt stört att ha klockrulle med sig till jobbet så man kan rotera under dagen trots allt
![]()
Fin trio föresten. Vad är det för ref och ålder på OQ?Blir hånad, förlöjligad och idiotförklarad av kollegorna som noterade en ny klocka efter lunchen...
Det är nog rätt stört att ha klockrulle med sig till jobbet så man kan rotera under dagen trots allt
![]()
Än en gång, du verkar ha grymma grannar!
Lät gott med en mojita i solen.