Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just det, nu när du säger Det kommer jag ihåg det. Denke, sålde du din?
Fick du samma kvalitetskänsla som av Panerai?
#anonimo #millemetri #diplomatico #flordelasantillas #sommar #välbefinnande
![]()
Ja den är riktigt god! Ska finnas en från samma tillverkare som är snäppet värre (prismässigt också) , ska se om jag kan trolla fram namnet annars vet BOTL vet vilken det är.Bra rom!
![]()
Ambassadören är slut sen länge
![]()
Single vintagen med
![]()
Tyr att man har fler
![]()
Ben Bockbrännarbolmers
En fråga till er inrökta gurus.
I sommar har jag rökt ett antal cigarrer ofta i anknytning till inmundigande av rom. Detta är väl första gången jag på allvar röker cigarr mer regelbundet. Jag har druckit måttligt för att njuta fullt ut av cigarren. Något jag har märkt är att jag blivit säkert 10 ggr mer bakis och illamående dagen efter cigarrökning.
Finns det något bra tips eller tricks för att slippa må så förbannat dåligt dagen efter? Det känns inte som att jag är bakis av alkoholen utan mer som jag är illamående. Jag gillar smaken och njutningen av cigarr när jag röker dom men ibland känns det inte värt att röka dom då jag blir så sjuk dagen efter. Är en snusare sen tidigare så jag är inte ovan nikotinet.
En fråga till er inrökta gurus.
I sommar har jag rökt ett antal cigarrer ofta i anknytning till inmundigande av rom. Detta är väl första gången jag på allvar röker cigarr mer regelbundet. Jag har druckit måttligt för att njuta fullt ut av cigarren. Något jag har märkt är att jag blivit säkert 10 ggr mer bakis och illamående dagen efter cigarrökning.
Finns det något bra tips eller tricks för att slippa må så förbannat dåligt dagen efter? Det känns inte som att jag är bakis av alkoholen utan mer som jag är illamående. Jag gillar smaken och njutningen av cigarr när jag röker dom men ibland känns det inte värt att röka dom då jag blir så sjuk dagen efter. Är en snusare sen tidigare så jag är inte ovan nikotinet.
Prova dyrare dryck och dyrare cigarrer.
Då dricker man mindre och röker långsammare, i.a.f gör jag det.
Det kanske är romen du dricker?
Drycken kan bli dyrare, dock vill jag inte lägga mer på cigarrerna då dom redan ligger på runt 60 - 130 kr och det har inte spelat så stor roll gällande pris<->illamående. Jag funderar på att gå på lite kortare cigarrer som gör att man kanske inte röker lika mycket per gång. Kan tycka att 12-14 cm blir för mycket. Sond dina nub verkar inte vara så långa?
nub är korta men av någon anledning så räcker de väldigt länge. Så säger reklamen och det är min erfarenhet. Och jättefina att röka till ett bra pris. http://www.brobergs.se/sv/category/262/NUB
Drycken kan bli dyrare, dock vill jag inte lägga mer på cigarrerna då dom redan ligger på runt 60 - 130 kr och det har inte spelat så stor roll gällande pris<->illamående. Jag funderar på att gå på lite kortare cigarrer som gör att man kanske inte röker lika mycket per gång. Kan tycka att 12-14 cm blir för mycket. Sond dina nub verkar inte vara så långa?
Angående cigarrpriser kostar 2012 års världsmästare, Flor de las Antillas Toro endast 80 Kr på Framcigarr, så priset är naturligtvis inte den enda parametern. (Jag försökte vara lite rolig men det jag menade var kvalitén på grejorna.)
Jag plockade precis upp tio st. Flor de las Antillas Toro och fick 10% rabatt på grund av sommarrea.
![]()
http://www.cigaraficionado.com/cigars/top25detail/year/2012/rank/1
http://www.framcigarr.se/
Den där sampellådan du köpte såg intressant ut.