Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du tänker inte på Kurt Cobains "Just because you´re paranoid, don't mean the're not after you"?
jag säger som jag nästan alltid gör "Hon var snygg, och jag var full"
This is a real job, it's not like teaching kids. I can't get fucked up.
— Kenny Powers
This is about me loving you... for real. And not in a 'just to make me come' kinda way. In a real way.
— Kenny Powers
Look at that. Do you see that? That's where my dick goes through.
— Kenny Powers
I've been blessed with many things in this life: an arm like a damn rocket, a cock like a burmese python, and the mind of a fucking scientist.
— Kenny Powers
osv, den mannen är ett geni
Källa:
http://www.powerisms.com
29:e sänder de i US, redo ses 30:e här hemmaSå skön serie!
Kommer nya avsnitt imorgon om jag inte missminner mig!
Där ser man! Tokfel av migVar tvungen att googla och citatet "Just Cause You Ain't Paranoid Don't Mean They Ain't Out To Get Ya" är Steve Earle
Mitt liv har varit förgäves.
- Min farfars far på sin dödsbädd.
Oj, vad kan man säga om det? Väldigt tragiskt. Men samtidigt smart på något vis.
Assumption is the mother of all fuck ups
-De Niro i någon skön rulle, kan också varit Pacino...
Hahaha fan vad jag garvade"Qvinnan såsom liten och dum och derför elak, såsom mannens bihang och påhäng skall qväsas till såsom barbaren eller tjufven. Hon är endast behöflig såsom vår äggstock och lifmoder, allra bäst dock som slida!"
- August Strindberg