Hans fru vägde å andra sidan upp det när hon låg på sin dödsbädd många år senare.
"Hör du? Hör du hur vackert de sjunger?"
För att sedan ta ett sista andetag och somna in.
Jag är hellre med om den, det är ett som är säkert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hans fru vägde å andra sidan upp det när hon låg på sin dödsbädd många år senare.
"Hör du? Hör du hur vackert de sjunger?"
För att sedan ta ett sista andetag och somna in.
90% är högerhänta, 5-6% är vänsterhänta... fråga mig inte varför, det är bara så
- Rocca med sina fina händer , som han fått av sin pappa...
Är gul snö - det kan va' öl!Ät inte gul snö - Frank Zappa
"Allt som finns på klockan går bra att ta med hem! 1-60""Den som säger nej till fitta ska ingen fitta ha"
"Är dem små får man ta två"
"Allt utan blöja går att töja"
-En kåt polare
Får ursäkta mig i förväg.
Lustigt. Just det sa jag till mina kollegor härom dagen. Fast enbart som återberättande.Det är inte jag som är omogen, det är du som är en bajskorv!
Finns dock skrämmande många som är dumma men ändå rikaVarför är du fattig? För att du är dum!
Varför är du dum? För att du är fattig!
Vet ej vem som yttrat detta först men min pappa brukade säga så.
Klassiker i min barndomsstad...gav mig roliga minnen när jag läste dem!"Den som säger nej till fitta ska ingen fitta ha"
"Är dem små får man ta två"
"Allt utan blöja går att töja"
-En kåt polare
Får ursäkta mig i förväg.
Har faktiskt på riktigt hört en tjej fråga detta, tilläggas är att arbetsplatsen är så nära kärnbranschen man kan vara utan att sitta på ett verk.Vem behöver kärnkraft när det finns elektricitet?
Är gul snö - det kan va' öl!
- Okänd
Så 26 % enligt SIFOs senaste mätning är rasister ?If the bar aint bending you're just pretending.
When nothing goes right, go left.
Jag är inte rasist men jag röstar på sd är som att säga jag är inte pedofil men jag runkar åt barnporr.
If my mind can concieve it and my heart can believe it then I can achieve it.
Fast fast fast. Last night I cut the light off in my bedroom, hit the switch and was in bed before the room was dark.
Im gonna show you hos great I am.
Mest träningscitat.
When you want to succed as bad as you want to breath then you will be successfull
Most of you say you wanna be successfull but you dont want it bad, you just kind of want it. You dont want it bader than you wanna party, you dont want it as much as you wanna be cool. Must of you dont want success as much as you wanna sleep.
Kan fylla på med citat om ni vill men inte såna här citat ni menade kan jag tänka mig
Så 26 % enligt SIFOs senaste mätning är rasister ?
Och då undrar man vad gjorde där."Gud ser dig när du runkar"
Sprayat på ett elskåp mellan Tomteboda och Karlberg.
Då avstår jag gärnaTror Zappas text dessutom innehåller "where the huskys go" ....your call