• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Citat eller motton

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Fyndigt citat :
"I Started Out With Nothin and i Still Got Most of it Left"
Tydligen en albumtitel enl google :)
 

DrDre

Patek
Kanske varken det roligaste eller mest tänkvärda, men i en twitterdiskussion mellan två av mina intellektuella favoriter, Stephen Fry och Christopher Hitchens, skrev Fry (han retweet:ade det igår):

"Stephen Fry ‏@stephenfry
Christopher Hitchens for your delectation: “The four most overrated things in the world are champagne, lobster, anal sex and picnics”
 

Mr.Chang

Audemars
Varför är du fattig? För att du är dum!
Varför är du dum? För att du är fattig!
Vet ej vem som yttrat detta först men min pappa brukade säga så.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Det finns två typer av människor, dom som har tatueringar och dom som vill ha tatueringar - nöt
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
"Den som säger nej till fitta ska ingen fitta ha"
"Är dem små får man ta två"
"Allt utan blöja går att töja"

-En kåt polare

Får ursäkta mig i förväg.
 
Varför är du fattig? För att du är dum!
Varför är du dum? För att du är fattig!
Vet ej vem som yttrat detta först men min pappa brukade säga så.
Finns dock skrämmande många som är dumma men ändå rika :)

"Den som säger nej till fitta ska ingen fitta ha"
"Är dem små får man ta två"
"Allt utan blöja går att töja"

-En kåt polare

Får ursäkta mig i förväg.
Klassiker i min barndomsstad...gav mig roliga minnen när jag läste dem!

Vem behöver kärnkraft när det finns elektricitet?
Har faktiskt på riktigt hört en tjej fråga detta, tilläggas är att arbetsplatsen är så nära kärnbranschen man kan vara utan att sitta på ett verk.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
If the bar aint bending you're just pretending.

When nothing goes right, go left.

Jag är inte rasist men jag röstar på sd är som att säga jag är inte pedofil men jag runkar åt barnporr.

If my mind can concieve it and my heart can believe it then I can achieve it.

Fast fast fast. Last night I cut the light off in my bedroom, hit the switch and was in bed before the room was dark.

Im gonna show you hos great I am.


Mest träningscitat.

When you want to succed as bad as you want to breath then you will be successfull

Most of you say you wanna be successfull but you dont want it bad, you just kind of want it. You dont want it bader than you wanna party, you dont want it as much as you wanna be cool. Must of you dont want success as much as you wanna sleep.

Kan fylla på med citat om ni vill men inte såna här citat ni menade kan jag tänka mig :)
 

Khoma

Cartier
2-Faktor
If the bar aint bending you're just pretending.

When nothing goes right, go left.

Jag är inte rasist men jag röstar på sd är som att säga jag är inte pedofil men jag runkar åt barnporr.

If my mind can concieve it and my heart can believe it then I can achieve it.

Fast fast fast. Last night I cut the light off in my bedroom, hit the switch and was in bed before the room was dark.

Im gonna show you hos great I am.


Mest träningscitat.

When you want to succed as bad as you want to breath then you will be successfull

Most of you say you wanna be successfull but you dont want it bad, you just kind of want it. You dont want it bader than you wanna party, you dont want it as much as you wanna be cool. Must of you dont want success as much as you wanna sleep.

Kan fylla på med citat om ni vill men inte såna här citat ni menade kan jag tänka mig :)
Så 26 % enligt SIFOs senaste mätning är rasister ? :D
 
Topp