svinpälz
Basic
Tack för tipset!Jag har använt en helt vanlig håltång för nya hål. En sån hittar du under hundringen. Se bara till att den har en rätt liten storlek så inte hålet blir gigantiskt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset!Jag har använt en helt vanlig håltång för nya hål. En sån hittar du under hundringen. Se bara till att den har en rätt liten storlek så inte hålet blir gigantiskt
![]()
Fortfarande nöjd med den?Min nya kompis landade idag. Trevligt intryck så här långt. Imorgon blir det gummirem
![]()
Bilder på gummi:Fortfarande nöjd med den?
Du råkar inte ha någon bild bild med gummi på?![]()
Skulle säga jag fortfarande är nöjd. Används varje vecka och då på olika band. Länken är helt OK men jag föredrar den på gummirem eller nato. Den har inte samma studs i kronografknapparna som mechaquartz men det gör mig inget. Det är en snygg klocka, mer precis än mina automater, snygg på gummiremmar och den tickar alltid. Perfekt när man behöver ha något utan vill mecka med att ställa tid/datumFortfarande nöjd med den?
Du råkar inte ha någon bild bild med gummi på?![]()
Wow! Stort tack för bilderna!Skulle säga jag fortfarande är nöjd. Används varje vecka och då på olika band. Länken är helt OK men jag föredrar den på gummirem eller nato. Den har inte samma studs i kronografknapparna som mechaquartz men det gör mig inget. Det är en snygg klocka, mer precis än mina automater, snygg på gummiremmar och den tickar alltid. Perfekt när man behöver ha något utan vill mecka med att ställa tid/datum
Löste fler lite snabbt. Ingen mästerfotograf men kan lösa bättre vinklar om det är något särskilt du vill se mer av
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toppen, stort tack! Gör sig ju på alla olika band ocksåSkulle säga jag fortfarande är nöjd. Används varje vecka och då på olika band. Länken är helt OK men jag föredrar den på gummirem eller nato. Den har inte samma studs i kronografknapparna som mechaquartz men det gör mig inget. Det är en snygg klocka, mer precis än mina automater, snygg på gummiremmar och den tickar alltid. Perfekt när man behöver ha något utan vill mecka med att ställa tid/datum
Löste fler lite snabbt. Ingen mästerfotograf men kan lösa bättre vinklar om det är något särskilt du vill se mer av
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Trevlig klocka! Vad är det för referens på den och var har du hittat den?Min nya kompis landade idag. Trevligt intryck så här långt. Imorgon blir det gummirem
![]()
Ref. är CA4660-61A. Man kan hitta den på klockgiganten.se, uhrcenter.de och amazon.se bland annat.- Trevlig klocka! Vad är det för referens på den och var har du hittat den?