Nytt band på ny (för mig) klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frågan är vad det är som gör att du väljer mellan just dessa 2 av alla otaliga varienter som finns av series8?Sneglat lite på dessa 2 Citizen (NB6050-51E och NB6010-81E), men har svårt att bestämma mig... vad tycker ni? De är i princip samma klocka, förutom texturen på tavlan och att den till vänster har genomskinlig caseback.
Jag är tråkig som samlare (och som person enligt frugan), köper nästan uteslutande svarta klockorFrågan är vad det är som gör att du väljer mellan just dessa 2 av alla otaliga varienter som finns av series8?
![]()
Dags att släppa sargen och slå till på NB6051-59L!Jag är tråkig som samlare (och som person enligt frugan), köper nästan uteslutande svarta klockor![]()
Borde vidga vyerna, men är för fegDags att släppa sargen och slå till på NB6051-59L!
Den var fin! Är det en ny Tsuyosa? Eller en helt annan modell?
Det är en annan modell. Heter väl super titanium small second har jag för mig. Men väldigt trevlig för pengen.Den var fin! Är det en ny Tsuyosa? Eller en helt annan modell?
Pga hopplös klockdamp får denna rulla vidare trots orimligt mkt pang för pengarna, så är nån intresserad så finns den på köp och sälj till överkomligt prisBilder är kul, knäppte några i bättre ljus. Tycker den har väldigt fina detaljer, inte minst med tanke på prisklasen. Uppskattar glaset som är svagt kupat i ytterkanten eller vad man nu ska kalla det, och de applicerade indexen som ger lite liv. Bra tryck i lysmassan också.![]()
![]()
![]()
Jag vet, skulle bara kolla om ni var med!Google Lens:
![]()
- Hur är tidhållningen?Dubbelpostar från fredagstråden. Denna landade tidigare i veckan. Fan så bra re-issue.![]()
Ca +8 spd- Hur är tidhållningen?