Och du borde försöka hitta en urmakare med gummivakuumpropp som kan klämmas fast mot baklocket för skruvningÄre min gamla titanare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och du borde försöka hitta en urmakare med gummivakuumpropp som kan klämmas fast mot baklocket för skruvningÄre min gamla titanare?
Mm, såg urmakarens beslut lite som ett tecken på en långresa för den. Vi får se vad Chino kan hjälpa till med.Och du borde försöka hitta en urmakare med gummivakuumpropp som kan klämmas fast mot baklocket för skruvning
Stämmer bra det.Äre min gamla titanare?
Gör't!Jaha, så världens bästa klocka stannat
Mitt i datumväxling och allt
Knatade iväg till lokala urmakaren för batteribyte men fick det tråkiga beskedet att bakluckor satt så satans att han inte vågade ta i utan risk för repor över den ståtliga C-örnen.
Frågan är nu om man ska ta och försöka utnyttja den generösa garantin och skicka hem den till hemlandet
Vore kanske ett kul projekt..
Jag hat nyss fått på mig min första Citizen. En bn0151-17l som ska få hänga med mig i sommar! Riktigt trevligt första intryck.
Har du skickat!?Mm, såg urmakarens beslut lite som ett tecken på en långresa för den. Vi får se vad Chino kan hjälpa till med.
Stämmer bra det.
Nope. Sommaren gör mig extra sävlig, semester från allt typ. Men det är Higuchi som ska kontaktas, inte Chino som jag skrev tidigare. Hör kanske av mig till dig om uppgifter, för det var väl du som importerade denna?Har du skickat!?
Japp.Nope. Sommaren gör mig extra sävlig, semester från allt typ. Men det är Higuchi som ska kontaktas, inte Chino som jag skrev tidigare. Hör kanske av mig till dig om uppgifter, för det var väl du som importerade denna?
Nu har du säkert väntat så länge att kalendern måste ställas in. Det hade väl varit roligare att byta själv och kolla på urverket?Nope. Sommaren gör mig extra sävlig, semester från allt typ. Men det är Higuchi som ska kontaktas, inte Chino som jag skrev tidigare. Hör kanske av mig till dig om uppgifter, för det var väl du som importerade denna?
På ingång: (snodd bild)
BN0100-51E eller "excalibur" av forumfolkenSnygg. Ref?
Säkert, tror "minnet" på dessa är ganska kort. Citizen kör ju dock med sin sin yttre inställningsknapp i boetten till skillnad från Seiko så det lär inte vara några problem att ställa den rätt när den väl får ny kräm.Nu har du säkert väntat så länge att kalendern måste ställas in. Det hade väl varit roligare att byta själv och kolla på urverket?
Fick min andra Citizen idag. Den första var min konfirmationsklocka, en guldfärgad kronograf med blå sunbursttavla. Den är tyvärr sedan länge försvunnen.
Nåväl, dagens ur är en föregångare till Tough Solar linjen, den som nuförtiden är "endorsed by" Royal Commandos och Ray Mears. Det är alltså en klocka som faller inom sportklocka genren, äventyrsklocka-subgruppen. Modellen heter Bj9031-58E. En monocoquekonstruktion med skruvad krona, safirglas
Lugn nu för fanken. Råkade posta innan jag var klar.Bild eller så har det inte hänt
Du har förlorat en. Men det står dig tusen åter.Gick inte så bra med min första Citizen, har tyvärr inte blivit fler sedan.
Denna ska snart säljas. Har tyvärr bara använt den 3 gånger.
Den snygg, hur stor är den typ? Hojta med pris så kanske jag norpar den!
Denna ska snart säljas. Har tyvärr bara använt den 3 gånger.
Den är såld☺Den snygg, hur stor är den typ? Hojta med pris så kanske jag norpar den!
En blåvit excalibur. Måste vara läge för ett smeknamn? "Glenn Hysen"!?Halvt spontanköpte precis en beater till semestern. Skönt gummi och en lyckad färgkombo är intrycken so far av min första citizen.
En blåvit excalibur. Måste vara läge för ett smeknamn? "Glenn Hysen"!?
Extrem boettform. Men Citizen var ju aldrig rädda för att testaHär är en Citizen Eagle 7 från -81. Vad säger ni om den?