Tack!Frågan har kommit upp förut, sökte och hittade på sidan 10 i tråden.
Riktpris kan jag tyvärr inte svara på. Kanske nån annan som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Frågan har kommit upp förut, sökte och hittade på sidan 10 i tråden.
Riktpris kan jag tyvärr inte svara på. Kanske nån annan som vet?
Håller med!Ref på den i mitten? skitsnygg!
Vafals!? va det ingen som knep den där? skitsnygg ju! vad begärde du för den?
Var allt bra sugen men skxen får hänga med i sommar!Tänkte att den ska få sola sig i glansen en sista gång innan den får lämna till ny ägare via Blocket. Lite förvånad att ingen slog till här...en av de mest bekväma klockor jag har ägt, med en supercool tvåfärgad lume och somriga orangea detaljer för kaffepengar. I alla fall 23 latte på Mellqvist
ughh! märkligt att ingen knep den Har du något annat citizen på g?
Gissar mitten av 70-talet.Det landade en Citizen från en säljare på Ebay från Indien i dagarna. 190 spänn med frakt och färgen kändes som att den skulle kunna fungera på sommaren. Heter den kanske GN-4W-S? Någon som kan gissa årtal?
Snyggt!Tänkte samma tanke.
Detsamma!Snyggt!
Upprop till allt Citizen folk! köp den här damnit! Hade jag inte precis shoppat en aqualand 2a så hade jag tagit den! sjukt snygg med galet nice tavla =)
https://klocksnack.se/threads/citizen-nj0011-01-mysig-sommardykare-prissänkning-nr-2-9-6-trycktestad-1-6.55342/
Tyvärr en massa andra saker som begärde plånbokens uppmärksamhet, annars hade jag knipit den. Riktigt fin för kaffepengar...Den var nere på 999 riksdaler Då var den trycktestad förra veckan också, så bara att hoppa i plurret med den i sommar.
Jaha, så världens bästa klocka stannat
Mitt i datumväxling och allt
Knatade iväg till lokala urmakaren för batteribyte men fick det tråkiga beskedet att bakluckor satt så satans att han inte vågade ta i utan risk för repor över den ståtliga C-örnen.
Frågan är nu om man ska ta och försöka utnyttja den generösa garantin och skicka hem den till hemlandet
Vore kanske ett kul projekt..